De kriebels kriebelen de pan uit

• Judith

Nou ik kon het ook niet meer weerstaan gisteren. Ben nog wat zaden wezen kopen en heb nu de tros- en kerstomaten gezaaid en de vlijtig liesjes en roze alyssum. Ik ben niet zo'n professional maar als het kan probeer ik altijd weer wat.

En het idee om weer gewoon buiten je boterhammetje te kunnen eten zonder het koud te krijgen dan…ik heb ook zo'n lekker bankje onder het achterraam in de zon staan..kan haast niet wachten..

• mw.lutetia

lekker is het als je kriebels eindelijk een beetje kunt laten gaan:zo herkenbaar!vorige week vrijdag heb ik cosmea en cherrytomaatjes gezaaid en een aantal kuipplanten;heel veel komt nu al boven de grond;de raapstelen die ik een paar weken geleden zaaide,staan er prima bij;

vandaag onze eerste bijeenkomst van 2009 van de oranjerievereniging gehad;ik ben een paar zaailingen en wat zaad rijker;de zadenlijst van 2008/2009 komt waarschijnlijk maandag of dinsdag op de webpagina te staan;bestelling alleen voor leden of voor wie nu lid wordt:www.oranjerievereniging.nl

• mw.lutetia

ik was vergeten mijn naam er onder te zetten:luut

• jolanda

in mijn nieuwe tuin staan geen bollen! help!!! dus ik heb gisteren wat potjes gekcht met licht - en donkerblauwe irisjes, en blauwe- en witte druifjes, sneeuwklokjes heb ik besteld:D!

• elfje

Het laatste weekend van februari wordt ongeveer tien graden voorspeld

en droog weer….wiehoe!