Op andere prikborden zie ik een nieuwe layout.
Ik vind het niks, het is klein en erg wennen. Maar daar wordt wel gezegd dat alle prikborden die layout krijgen in de komende maanden?
Is dat hier ook zo? Dan mag ik wel even gaan oefenen………:-)
M.
Ik hoop het ook niet!!Bij het maken vandie nieuwe lay-out is weer eens geen rekening gehouden met mensen die minder goed kunnen zien.
Ik kwam op een van de bewuste prikborden, maar heb dat inmiddels uit mijn favorieten gegooid.Reden: veel te moeilijk leesbaar.
Ik zou het jammer vinden als ik gedwongen werd ook dit prikbord er uit te gooien…..Hoe lang komen wij hier al niet?
Maria
Als het goed is gaan alle prikborden voor het eind van dit jaar om naar de nieuwe lay-out. Werd wel tijd naar mijn mening, deze “lay-out” is heel erg oud en beperkt.
Ik snap niet wat jullie bedoelen met moeilijk leesbaar ect.
Als je de forum instelling zet op “Alle berichten in een discussielijn weergeven”
ziet het er praktisch hetzelfde uit als nu. Het lettertype is ook niet veranderd.
En anders is het tijd voor een betere bril of monitor ;-)
Het is gewoon een kwestie van even wennen, zou zonde zijn om de leuke prikborden te laten schieten voor dit toch?
Misschien maakt dit jullie ietsje enthousiaster:
Niewe functie's van de nieuwe prikborden:
-Preview van je bericht. Je kan dus zien hoe je bericht eruit komt te zien en
eventueel nog corrigeren vóórdat je hem plaats.
-Edit optie. Je kunt achteraf je bericht aanpassen, iets toevoegen of bijvoorbeeld spelfouten corrigeren
-Priveberichten versturen en ontvangen. Altijd handig.
-Handtekening toevoegen.
-BBcode grotendeels al in tekstopmaak.
-Berichten waar op gereageerd wordt komen nu bovenaan te staan.
-Vriendenlijst
-Nieuwe smilies :+
Ziet er op zich niet zo raar uit, alleen voor mij hoeft het ook niet. Alles wat nieuw is hoeft nog niet beter te zijn:-) Ik dacht al dat het totaal niet werkte, maar hij blijkt de schermpjes niet te openen in een nieuw venster dus moet ik steeds het prikbord weg klikken om de berichtjes te lezen. Zal mogelijk wel veranderd kunnen worden in mijn laptop, maar als digibeet heb ik daar geen verstand van. Komt tijd komt raad.
Hinke.
Maria het is nog niet zover!
Tegen de tijd dat de nieuwe layout gebruikt wordt kan iemand van het prikbord je misschien een paar dingetjes uitleggen en denk je achteraf: ach, het valt eigenlijk wel mee….
Of iemand uit je familie- of kennissenkring kan je op weg helpen.
Niet de moed opgeven! We kunnen jou en jouw adviezen hier niet missen!
Viola
ik heb ook eens gekeken naar dat layout van het prikbord .Ik vraag mij dan ook af waarom moet het toch steeds alles veranderd worden .
Het is net zoals met die ov kaart hier in Rotterdam verschrikkelijk. gewoon weg .
Veel ouderen die net ergens aan gewend zijn ,moeten weer opnieuw beginnen om iets weer te begrijpen .
Maria wij geven het toch niet op ????
Jij met je kennis en goede raden altijd .Wij kunnen je niet missen hoor!
Anneke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?