layout prikbord

• VleerKipje

Dat van die bril was een grapje ;-)

Dat van die monitor trouwens niet,

voor de mensen die achter een 17-19 inch crt zitten.

Ik ken al veel oudere mensen in mijn omgeving die heel blij zijn met hun

nieuwe (22 inch) tft, omdat ze alles véél beter kunnen zien en lezen.

Efin,

Het lijkt wel of veel mensen alleen op de Startpagina Prikborden komen en nooit

op één van de 842.748.065.996 andere fora's, waar dit soort lay-outs standaard zijn. Dan snap ik dat de verandering groot lijkt en vervelend :(

Maar……….

Je bent nooit te oud om te leren!

En zoveel verandert er nu ook weer niet!

Het blijft praktisch hetzelfde, je hebt alleen wat extra opties die je

kan gebruiken als je wilt (niet verplicht)

• maria

Die grotere monitor heb ik al lang.En je kunt die veel te kleine letters wel uitzoomen, maar dan moet je als maar heen en weer schuiven om de regels te kunnen lezen.Terwijl dit prikbord zich nu juist zo prettig en zonder problemen laat lezen.Ik kom bijna nooit op andere fora juist vanwege de slechte leesbaarheid.Maar goed, niet getreurd.Ik heb ook al een tijdschrift opgezegd omdat ze het in hun hoofd kregen sommige artkelen in lichtblauwe letters te gaan drukken.Ik overleef het wel, alleen zal ik deze prikborden wel missen.

Maria

• Katinka

Het meest vervelende vind ik nog wel dat er een bericht bovenaan komt te staan waar het laatst op gereageerd is. Ik vind het niet prettig en blijf al weg van de katten pagina. De andere pagina's zullen wel volgen…

• Hinke

Vleerkipje, ik zit op diverse fora, maar de nieuwe prikpagina heeft een felle kleur achtergond die zeer aan je ogen doet als je daar lang naar kijkt. Dus dat vind ik niks. Ik weet niet of alle prikpagina's die kleur krijgen zo ja, niet best:-):-)

De meeste fora die ik bezoek zijn veel rustiger van kleur.

Maar goed, ik wacht wel af wat het wordt en als het niet bevalt kunnen we met zijn allen vast wel een ander forum vinden:-)

Hinke.

• christine

lees net al die berichten over lay-out prikbord voor de webmaster. Maar waar vind deze digibeet dat dan??Ik snap er nu al niets van. En die andere fora waar vind ik die dan??Hopelijk maakt iemand mij wegwijs??Alvast bedankt, christine.

• maria

kijk maar eens op het kattenprikbord dan kun je zelf zien hoe het gaat worden.

Ik heb er zopas een poosje mee gespeeld.Maar de letters zijn te klein en als ik de tekst uitzoom wordt het contrast minder wat ook al niet fijn is voor de leesbaarheid.Bovendien moet je dan iedere reactie weer opnieuw uitzoomen.Verder is het bedienen erg ingewikkeld.

Eén van de grote voordelen van de startpaginaprikborden was voor mij de prettige leesbaarheid en de simpele bediening.Ik schrijf nu al: was, want zodra de prikborden die ik bezoek die layout krijgt, zal ik er niet meer of zeer zelden nog komen…. helaas.

Maria

• anja

hallo allemaal.

nou ik heb ook even gekeken maar mijn mening is laat dit prikbord zoals het is.

de kleur al van dat prikbord afschuwelijk en het leest niet lekker.

alsjeblieft laat het zoals het is.

groetjes anja

• ria

Ik heb ook even gekeken op de andere prikborden. Wat de kleur betreft, die is niet bij ieder prikbord hetzelfde. Laten we hopen dat het een beschaafd kleurtje gaat worden op het tuinprikbord.

En verder: “ieder nadeel heb zijn voordeel”. Maar ik zie de voordelen bij al die veranderingen niet. Jammer, het was allemaal zo overzichtelijk.

Ria

• hensky

Als altijd alles was gebleven zoals het was hadden we nu nog spijkerschrift en had jij nooit achter de pc gezeten. Nooit te oud om te leren toch?? Het is niet altijd even leuk maar meestal heeft men er het beste mee voor, ze doen het niet om ons te pesten. Maar dat het voor ouderen niet altijd even leuk is , daar ben ik het wel mee eens Groetjes

• christine

Ja Maria, maar als ik kattenprikbord intik op google gebeurt er niks! Ik heb per ongeluk vd week google als startpagina gemaakt, en mijn' ëigen"kan ik nergens meer vinden! En geen zonen of kleinzonen te bereiken(carnaval) hoe vind ik al die prikborden dan???help aub!!!gr.Christine.