Voor Teuni!!!!

• paula

Wat ik eigenlijk niet verwacht maar uiteraard wel gehoopt heb is gebeurd; de Wisteriazaden kiemen!!!! Joepie!!!

Paula

• Teuni

Zo, dat is snel. Bij mij nog niet maar ik heb ze later gezaaid. Leuk voor je!

gr. Teuni

• Katinka

Maar natuurlijk kiemen die :D:D!!!

• paula

De peulen die ik van Teuni gekregen had waren nog groen en tegen de tijd dat ze bruin waren en de zaden eruit konden waren die heel erg ingedroogd. Ik dacht: “Dat wordt niks” maar daar heb ik me dus duidelijk in vergist.:):)

Paula

• Lieny

Paula en Teuni,ik heb een vraag,gaan deze nieuwe plantjes straks ook bloeien??

Zijn ze autenthiek aan de moederplant?Ik ben heel benieuwd,ik ben een superleek op dit gebied en vroeg het me gewoon af.

Eigenlijk is het al heel leuk om te zien,dat ze uitkomen lijkt me!!

groetjes,Lieny

• paula

Dat is voor ons ook een verrassing, Lieny. Ik vind het zaaien alleen al erg leuk. Wat er uit komt en hoe het er vervolgens mee gaat, is koffiedik kijken.

Bloei mogen we de eerste jaaaaren niet verwachten zeggen de “deskundigen”. Maar de natuur is grillig. Het zou zomaar kunnen dat ze binnen een paar jaar al bloemen hebben, of nooit. Het kan allemaal.

Paula

• Lieny

Heel verrassend,maar alleen al kijken wat er uit komt,is heel leuk,vindt ik ook!!

gr.Lieny