Binnenstadstuinfair Hoorn 5 mei

• Edith Hartog

Particulieren kunnen gratis deelnemen aan de 1e Binnenstadstuinfair in Hoorn.

Op dinsdag 5 mei wordt tussen 10.00 en 17.00 uur een Binnenstadstuinfair georganiseerd in het centrum van Hoorn (vanaf de Roode Steen over het Grote Oost richting het havengebied).

Dit evenement is uniek voor Hoorn en bestaat uit een fair waarop van alles te vinden is wat te maken heeft met tuinen, woon- en tuindecoratie en tuinieren, activiteiten als wandelingen, tuinenopenstellingen en een kinderkermis.

Naast bedrijven worden ook particulieren van harte uitgenodigd om stekjes, plantjes, bloemen en wat dies meer zij te komen verkopen!

Heeft u interesse in deelname aan dit evenement? U kunt dit kenbaar maken door een mailtje te sturen aan info@edithhartog.nl of via de website www.edithhartog.nl een standplaats te boeken a € 2,50 per m2 of € 15,= per kraam. Verkoopt u als particulier uitsluitend plantjes en stekjes en heeft u geen kraam nodig, dan bieden wij u een gratis standplaats aan.

• Mike

Bedankt voor de tip, Edith. Misschien ga ik me nog aanmelden als particulier. Heb heel wat mooie en vooral aparte plantjes in de verkoop straks in mei. Ook aparte zaden en evtl. zelfgemaakte kweeperenjam. Lijkt me een leuke combinatie dan.

Zie alleen op tegen het gesleep met de planten en zo. Hoorn is weliswaar niet zo ver hiervandaan, maar op een aanhangwagentje gaan de plantjes boven de 30 km/h aan vlarden. En in de auto kan ik hooguit 8 kratten meenemen, - dan is de trip niet rendabel. Als ik nog een gesloten aanhangwagentje kan regelen, dan doe ik graag mee. Lijkt me erg leuk en gezellig. En ik hoop voor je dat de animo groot is en dat de weergoden er zin in hebben…

Mike