al beetje gedaan in de tuin

• Brigitte Verkuijl

Heb vandaag de leptospermum maar gesnoeid:( was echt helemaal bruin en dor… Het hout leek zelfs soms een beetje glazig:? , verder de salix gesnoeid, blij toe dat ik dit in de voor avond vd winter niet et ver had gedaan. Ze kreeg allemaal puntjes van blaadjes dus moest ik nu wel snoeien anders komt er straks zo laat iets aan. Verder beetje blad verwijdert uit de voortuin.

En ja ja schreef het vd week al dat de crocussen stopten met groeien… nu staan enkele zelfs in eens in bloei:D ook enkele tulpen zijn al 10 cm hoog dus dat gaat goed en een aantal narcisjes beginnen ook weer te groeien.

Hopelijk hebben jullie net zo genoten van deze lekkere dag als ik.

• ann

Ja, vandaag was het echt een lekkere tuindag. Het loof van de vaste planten verwijderd maar het is ook oppassen er lopen ook al veel vaste planten uit en bollen van de alliums komen ook al met hun neuzen uit de grond. De rozen komen van de week aan de beurt.

Ann

• paula

Helaas zit ik deze mooie dagen bij mijn man in het ziekenhuis en is het al donker als ik thuis kom. Zal morgenvroeg toch ook maar eens door de tuin lopen om te kijken wat er zoal uitkomt.

Paula

• ann

Paula ik hoop dat het niet ernstig is met je man en wens hem van harte beterschap en veel sterkte.

Ann