Nog even over die nieuwe lay-out,,,,,

• Margriet

Stel dat die nieuwe opzet prikborden ook hier zou worden ingevoerd……..

Ik zie nu op andere borden dat èlk nieuw antwoord weer bovenaan komt. Dus een probleem uit 2007 kan met een nieuw antwoord gewoon weer bovenaan komen.

Dat vind ik wel een nadeel van de nieuwe opzet. Hele oude berichten waar mensen op reageren met een oplossing of tip zijn weer actueel terwijl de oorspronkelijke poster van de vraag hier allang niet meer is. Het lijkt mij dat dat een beginnersfoutje is dat eruit gehaald moet worden. Dat maakt een bord niet aantrekkelijk om te lezen……..

Zomaar wat overdenkingen…Groet, Margriet.

• Margriet

Even nog:

Op een tuinprikbord volg je natuurlijk ook de seizoenen. Dus problemen/vragen die meestal juist op dat tijdstip aandacht vragen. In de nieuwe opzet kun je dus “wintervragen” ineens midden in juli bovenaan krijgen. Voor een tuinprikbord niet wenselijk.

Bye, welterusten, Margriet.

• maria

Inderdaad, dat had ik ook al gezien.Dus als je even met een smile reageert op een oud bericht staat het al weer bovenaan.Leuk voor plaaggeesten.

Maria

• theo

Dat vind ik ook een nadeel, Margriet en dat 't browsen langer duurt,ook,

vooral als je in het buitenland zit.

Na wat kinderziekten vind ik het wel fijn, vooral om er later de tekst nog eens iets aan te passen, te zien hoeveel mensen er kijken, etc.

• VleerKipje

Het lijkt mij dat dat een beginnersfoutje is dat eruit gehaald moet worden

Hihihi, je maakt een grapje zeker? :D

• Margriet

Nee, dat was echt serieus.

Er wordt in de nieuwe opzet gereageerd ergens achterin (zo'n twee jaar geleden) en dat komt als nieuw bericht bovenaan.

Dat kan toch niet de bedoeling zijn als het zo'n prachtig nieuwe opzet met allemaal geweldige mogelijkheden is?

Ik vind dat persoonlijk stomvervelend. Zo blijf je op een tuinprikbord hangen in zevenblad en slakken. :)

M.

• jolanda

ik vind het wel handig juist:D!

• Jalos

Misschien dat ze dan beter de mogelijkheid kunnen geven dat je kunt kiezen uit 2 opties.

Optie 1 : Laatst geplaatste berichten

Optie 2 : Sorteren op laatste reacties