druk

• jolanda

tjonge , wat een drukte hier, we hebben deze week onze beide aangekochte paardjes bij huis gekregen, celine kwam eerst , zij is een lief shetlandertje van bijna een jaar oud , ze is schimmelbont, zij kwam dinsdag, joanna is een minipaardje van ook bijn aeen jaar oud,zij is smokey black , is iets groter en een stuk pittiger dan celine. de beide dames moeten nog erg aan elkaar wennen, joanna is duidelijk de baas:D!hebben ze bij ons een fraaie inloopstal en dan staan ze gewoon buiten, kliedernat, het ziet er niet uit, ga vanmiddag, ze samen op stal zetten , kijken of ze samen in één box kunnen, is leuker en gezelliger dacht ik:D!

• anja

hoi jolanda.

plaats even een foto van die twee.

vind ik leuk om te zien ik ben een paardengek jammer genoeg niet in het bezit van een paard.

groetjes anja

• jolanda

oké komtie:D!

dit is celine

en dit is joanna

wat een schatjes hé?

• anneke Im

bedankt Jolanda ik stuur ze naar mijn kleindochters helemaal paarden gek.

Ze zijn echt heel lief zo te zien .

groet Anneke

• anja

hoi jolanda.

ach wat zijn ze leuk!

groetjes anja

• Kees

Mooie beestjes hoor vooral die bruine vind ik leuk

Veel plezier er mee.

Kees.

• aatje

tuinprikbord ??????

• maria

Aatje, deze paardjes zijn uitermate geschikt als milieuvriendelijke grasmaaiertjes!

Maria

• jolanda

haha, da's een goeie maria:D! nou ja ik dacht , ik laat jullie even zien wat er op mijn grond gebeurd, sinds oktober wonen we op een boerderijtje net buiten het dorp en in de tuin is nog niet veel te doen , vandaar mijn andere hobby

• aatje

kom je nog wel achter als ze al dat “gemaaide gras” weer kwijt moeten……..

tis zo een hele berg hoor,,,en dan is t niet “milieu”vriendelijk voor je portemonee ..als je het kwijt wil, er zijn nml géén of heel weinig liefhebbers voor paardemest, heb er ervaring mee

maar ze zijn wel schattig om te zien hoor, heb niets tegen deze paardjes !!!!maria schreef:

>

> Aatje, deze paardjes zijn uitermate geschikt als

> milieuvriendelijke grasmaaiertjes!

> Maria