Kon het niet laten...

• Marian

Ik ben weer eens stout geweest.

Ondanks dat ik geen plek meer heb in de tuin, heb ik toch weer rozen gekocht.

Ditmaal op internet besteld bij de Wilde en bij Lens Roses in Belgie.

Lens komt tot nu toe beter uit de bus, want die rozen waren na 3 dagen al binnen, en goede kwaliteit.

Oke, hier komt de eerste lichting rozen dus, die ik vandaag met heeeel veeeel moeite een plekje heb kunnen geven.

Dese kon ik niet weerstaan omdat het zo'n leuke naam is.

En Purple Tiger heeft ook mijn hart gestolen, door zijn streepjes en aparte kleur.

En Victoria heeft blijkbaar “charmante warm roze bloemen”

Deze oude klasieker kan ook niet ontbreken

En nog een historische..

Je ziet, ik had echt wel een reden om ze te kopen ;)

En volgende week komen die van de Wilde nog.

• anja

hallo marian.

ja kan me voorstellen dat je het niet kon laten het zijn inderdaad mooie rozen.

ik ben benieuwd wat de volgende zending is.

de cardinal de richelien lijkt wel op een pioenroos.

ik hoop dat ze dit jaar al rijkelijke gaan bloeien veel plezier er mee.

groetjes anja

• carla

Oooooh,prachtig Marian.

Zal die cardinal er ook als klimroos zijn?, wat een mooie kleur…

Kan me voorstellen dat je je niet kon inhouden.

carla

• Teuni

Prachtig Marian, kan je ze nog uit elkaar houden zoveel rozen heb je?

Die Cardinal, daar valt iedereen voor denk ik. Prachtige kleur. Ik houd zelf niet zo van die ‘gevlekte’ . misschien ook omdat het snel te druk wordt in een kleine tuin. Maar in feite is elke roos mooi.

gr. Teuni

• ann

Mooie collectie Marian. Mijn voorkeur gaat ook naar de Cardinal prachtige kleur. De geuren weet je daar ook meer over. Ik zoek ook nog wat en geur staat bij mij op de tweede plaats.

Ann

• Marian

Sexy Rexy en Purple Tiger = licht geurend

Cardinal de Richelieu stamt al van uit 1840!!! en is geurend

La Reine Victoria = geurend

Baron Girod de L'ain = zeer geurend

• Marian

Uit elkaar houden valt indertdaad niet mee, maar ik heb altijd m'n site nog om te kijken wie wat is, en dat is wel gemakkelijk ( doet het niet zag ik net, serverproblemen volgens mij)

En het aantal verschillende staat nu op 71 stuks.

• anneke Im

dan moeten wij maar eens gauw komen kijken?

van de zomer in juni ! suces met je tuin Anneke

• cowi

Hallo allemaal,

De eerste zonnestralen zijn aanwezig en daar ben ik weer.Hoe is het met alle tuinliefhebbers(sters)??

Ja die wintertijd he,ik heb dan niks te doen in de tuin,maar nu begint het toch weer een beetje te kriebelen.Hier en daar komen heel voorzichtig alweer de vaste planten naar boven. Het blijft steeds een verrassing want ik steek nooit geen stokjes met naam bij de plant.Verleden jaar in de herfst alles op de schop gehad en veel planten een andere plaats gegeven,dus nu maar afwachten.

Marian als je lang naar je foto,s kijkt van de rozen dan kan je je verbeelden dat je ook de rozen ruikt. Prachtig zijn ze. Veel plezier ermee.

groetjes cowi

• aatje

wauwwwww, die tiger en baron zijn superrrrrrrrrrrr !!!!!!!!!!!!!!!!moooooooooooooooiiiii