Kon het niet laten...

• Jalos

Die Sexy Rexy vind ik erg mooi, leuke naam ook. :D

Richelieu heeft een hele mooie kleur!

Jij zit vast op de vette klei met zoveel rozen, ze zeggen altijd rozen willen niet op zandgrond, nu heb ik ook best wel veel rozen in mijn tuin maar gewone struikrozen als ik die zie in tijdschriften zijn ze zo mooi en vol bloemen dat wil hier toch inderdaad echt niet.

Mijn klimrozen doen het altijd wel vrij goed, al kan het natuurlijk altijd beter maar ben tevreden.

Heb vandaag nog even op je site gekeken, even een vraag daarover, heb je de opzet wat veranderd?

Meende dat je eerst foto's van je tuin kon bekijken maar zie nu alleen nog foto's van de rozen, klopt dat?

• Marian

Nee, ik zit op droge zandgrond.

Bij ons zijn het ook niet van die uitbundige struiken, maar ben er wel tevreden mee.

Gooi er ontiegelijke hoeveelheden kalk-kieseriet en koemest bij, en veel water.

De site is inderdaad veranderd, en de foto's van de tuin zijn er inderdaad af.

Ze zijn vervangen door de banners, daarop zie je gedeelte's uit onze tuin.

Ik wil nog een pagina maken met een slide-show , of met kleine fotootjes die vergroot kunnen worden, maar heb daarvoor nog geen tijd gehad.

En nu kreeg ik ook nog te horen dat diegene die mijn site host, er waarschijnlijk mee gaat stoppen, met dat site's hosten

Weet nu even niet hoe het dan moet….

• Jalos

Miste je foto's al, mag graag even leuke tuinen kijken en bloemenfoto's, weet nog van vorig jaar rond deze tijd dat je er mooie Helleborusfot'os op had staan.

Misschien is het nu handig om een back up te maken van je site?

Tot je een andere host hebt of bv een web-log aan te maken, net zoals ik, kun je helemaal zelf beheren en als je het 1 keer weet hoe of wat dan is het vrij makkelijk bij te houden.

Ook daar kun je op categorieën doen al heb je dan niet van die mooie tabbladen om op te klikken zoals je nu hebt.