jaloers op jullie!!!!

• Brigitte Verkuijl

Als ik jullie hoor praten over boomgaarden, kassen in de tuin en nu al snoeien omdat anders de hele tuin niet klaar is voor de lente…. pffff jongens dan wordt en ben ik echt jaloers op jullie:D Ik zou een moord doen voor zo'n grote tuin!!!!!!!!!!!!!!! Heb zelf een tuintje van 50-60m2

Kunnen jullie me eens tracteren op een mooie fotoshoot van jullie tuinen, ook van degenen die niet zulke grote tuinen hebben hoor! Eigenlijk moeten we een extra link maken waarop we elkaars tuinen kunnen bewonderen, wijst naar rechts…

Please tracteer me op mooie bloeiende tuinen waardoor ik een beetje de regenachtige dagen door vergeet.. :D

O ja en wil nog ff zeggen dat ik erg blij ben jullie te kennen, ook al heb ik jullie nooit gezien, het is zo vertrouwd en eigen, alsof jullie vrienden zijn van me bij wie ik altijd terecht kan met tuinvragen. Ik zie dan ook elke dag uit om ff gezellig dingen te lezen van jullie.

Hele dikke knuffel voor jullie allemaal!!!! Jullie zijn schatten! Nooit ruzie hier, heerlijk. Dat doet een mens goed.

• Marian

Dank je wel Murielle.

Je bent een schat.

• Jalos

Mijn tuin kun je zien hoor, klik op het infoknopje achter mijn naam en je komt er vanzelf. :D

• cowi

Nou ik heb ook een heel klein tuintje,breed 4.60mtr.en diep plm.13 meter.Postzegel dus.Ik hou wel van veel en kleurige planten,dus elk plekje is bezet.

Toevallig keek ikzelf naar foto,s van mijn tuin,om alvast het beeld op te roepen van bloemen en planten. Heb je wel nodig in deze grijze en regenachtige dagen.

Misschien,als het me lukt,plaats ik nog wel een foto.

gr. cowi

• cowi

Nou het is toch gelukt.Ik heb eigenlijk een hele tijd geen foto,s verstuurd,en in die tussentijd is het systeem iets anders geworden.

Dit is een klein stukje van mijn tuin.Ik heb alles verhoogd zodat ik veel meer planten kan plaatsen. cowi

• cowi

Ik moet er weer helemaal eeen beetje inkomen,maar vindt het toch weer heel gezellig om de berichtjes te lezen,zelf weer wat in te sturen,ja je bent weer ergens mee bezig,wat ook anderen aanspreekt.

Nu had ik ook een vraag.

Ik ben vandaag bij een paar tuincentra,s geweest want ik wilde een zakje zaad kopen en wel de salvia victoria blauw. Nergens in voorraad. Ik vindt die plant zo mooi staan in de tuin,vult zo lekker op.Het is ook een sterke plant,die in september nog staat te pronken.

Wie kan mij helpen aan een adres? b.v.d.

cowi

• anneke Im

Muriëlle

klik op mijn naam en ook dan vind je mijn tuin ,en die van Teuni ,Carin en Kitty en .

Anne mieke lekker voor de regen dagen .

Ja het is hier heel gezellig .weltrusten Anneke

• Margriet

He lekker Cowi, ik krijg helemaal zin in de zomer!

Die Salvia, Victoria is een mooie naam maar het is gewoon de eenjarige blauwe Salvia. Met die aren, niet de lipbloemen. Kijk naar de plaatjes op de zakjes, hij wordt overal verkocht. Misschien niet onder de naam Victoria maar geloof me, dat dondert niet zo bij de eenjarige blauwe aren. Dat ontloopt elkaar niets.

Let maar op “farinacea”. Dat is de goede.

Groetjes, Margriet.

• cowi

Hoi margriet,

bedankt voor je reactie. In die tussentijd ben ik wakker geworden(winterslaap)en op google ingetikt.Nou daar kwam een lijst tevoorschijn die dit zaad in voorraad had.Meteen besteld plus nog een andere salvia.Knalrood!! De naam ben ik even kwijt.Ik viel meteen op het plaatje,en drukken maar op order. Wat is het toch makkelijk. Je hoeft de deur niet meer uit.

Maar dat is ook niet helemaal de bedoeling,ik mag graag op sjouw,lekker op de fiets,de buitenlucht.

gr. cowi

• Margriet

Als je gaat sjouwen op de fiets, de koffie staat klaar voor je! Heb je altijd een “uitrustadresje”. ;-)

Groetjes, Margriet.