Als ik jullie hoor praten over boomgaarden, kassen in de tuin en nu al snoeien omdat anders de hele tuin niet klaar is voor de lente…. pffff jongens dan wordt en ben ik echt jaloers op jullie:D Ik zou een moord doen voor zo'n grote tuin!!!!!!!!!!!!!!! Heb zelf een tuintje van 50-60m2
Kunnen jullie me eens tracteren op een mooie fotoshoot van jullie tuinen, ook van degenen die niet zulke grote tuinen hebben hoor! Eigenlijk moeten we een extra link maken waarop we elkaars tuinen kunnen bewonderen, wijst naar rechts…
Please tracteer me op mooie bloeiende tuinen waardoor ik een beetje de regenachtige dagen door vergeet..
O ja en wil nog ff zeggen dat ik erg blij ben jullie te kennen, ook al heb ik jullie nooit gezien, het is zo vertrouwd en eigen, alsof jullie vrienden zijn van me bij wie ik altijd terecht kan met tuinvragen. Ik zie dan ook elke dag uit om ff gezellig dingen te lezen van jullie.
Hele dikke knuffel voor jullie allemaal!!!! Jullie zijn schatten! Nooit ruzie hier, heerlijk. Dat doet een mens goed.