jaloers op jullie!!!!

• Hinke

Muriëlle ook een kleine tuin kan fijn zijn!! Ik heb een redelijke tuin incl. huis zo'n 600 vierkante meter, heerlijk daar niet van. Maar soms ook zwaar als je door omstandigheden even geen tijd hebt en je dingen moet laten liggen. Dan denk ik wel eens, wat kleiner zou ook handig zijn:-):-) Ooit heb ik ook nog wel groter gewild een paar 1000 vierkante meter leek me schitterend maar ik zou het nu door een tuinman moeten laten onderhouden of het moeten laten verwilderen want in mijn eentje zou ik het nooit bij kunnen houden. Dus alles heeft zijn voor en tegen:-):-) ik hoef dus ondertussen niet meer groter.

En als je op mijn naam klikt kun je naar mijn web-log, rechtstreeks naar mijn tuin kan via http://www.marwei.nl/tuin/

Hinke.

• jolanda

dit is mijn voortuin , zoals hij nu is , hoe hij in de zomer is weet ik niet, we wonen hier nog maar sinds oktober:D!

• maria

Daar is best werk voor die paardjes! :D

Maria

• Wil Sandifort

Bedankt voor je opbeurende berichtje.

Was vanmorgen wat sikkeneurig maar nu kan ik er weer tegen.

Leuk he zoveel bekende en onbekende tuinvrienden.

Ik mis er wel een paar.

Olga

en de converenhater.

en hellevoetsluis.

Weet niet zo veel namen maar heb heel leuke herrinneringen aan de plantjesdag bij Luut.

Wat hebben we toen gelachen.

Prettige dag voor alle prikkers en Muriel bedanktMuriëlle mv Jordan en Loïs schreef:

>

> Als ik jullie hoor praten over boomgaarden, kassen in de tuin

> en nu al snoeien omdat anders de hele tuin niet klaar is voor

> de lente…. pffff jongens dan wordt en ben ik echt jaloers

> op jullie:D Ik zou een moord doen voor zo'n grote

> tuin!!!!!!!!!!!!!!! Heb zelf een tuintje van 50-60m2

> Kunnen jullie me eens tracteren op een mooie fotoshoot van

> jullie tuinen, ook van degenen die niet zulke grote tuinen

> hebben hoor! Eigenlijk moeten we een extra link maken waarop

> we elkaars tuinen kunnen bewonderen, wijst naar rechts…

> Please tracteer me op mooie bloeiende tuinen waardoor ik een

> beetje de regenachtige dagen door vergeet.. :D

>

> O ja en wil nog ff zeggen dat ik erg blij ben jullie te

> kennen, ook al heb ik jullie nooit gezien, het is zo

> vertrouwd en eigen, alsof jullie vrienden zijn van me bij wie

> ik altijd terecht kan met tuinvragen. Ik zie dan ook elke dag

> uit om ff gezellig dingen te lezen van jullie.

> Hele dikke knuffel voor jullie allemaal!!!! Jullie zijn

> schatten! Nooit ruzie hier, heerlijk. Dat doet een mens goed.

• anja

hallo murielle.

heerlijk eentje die ook jaloers is ben ik toch niet alleen hahaha.

nou ik geniet ook van deze site. al die prachtige tuinen.

het lekker kletsen over plantjes en al die plannen die er zijn (af en toe wat anders er tussendoor).leuk.

ook ik lees graag de berichtjes en als het dan even stil is hier vind ik dat helemaal niet leuk.

maar ja het is nu een drukte van belang want iedereen is aan het zaaien en de tuin aan het schoonmaken.mensen met een kleine tuin hebben het dan ook zo klaar (alhoewel?).

maar het is en blijft een droom van mij om zo'n grote tuin te hebben lijkt mij zo leuk dat je dan mensen kan laten zien wat je hebt gedaan met je tuin. ook al zeggen sommige luitjes hier dat er veel meer bij komt kijken met zo'n grote tuin dat is wel zo maar toch.

prettige dag verder voor allemaal.

gr.anja

• Goof

Nou Muriëlle ik ben niet jaloers op die grote tuinen,een siertuin is niet echt mijn hobby.ik heb ook maar een voortuin van 5 bij 6 meter de achtertuin zowat 10 bij 15 meter maar daar staan nu wat bakken met bollen en in mei komt hij vol te hangen met fuchsia's.wel heb ik een moestuin van circa 300 meter en dat is mijn lust en mijn leven.

Goof.

• veralie

Wat een leuk en lief berichtje, Muriëlle.

Ik ben niet jaloers, want dat houdt volgens mij in dat je het een ander niet gunt en volgens mij klopt dat ook niet voor jou:-)

Ik zal al lang blij zijn als ik straks in een nieuw huis, rustig kan tuinieren op 60m2 zonder beledigingen en bedreigingen die over de haag vliegen. Ondertussen nog maar hier proberen te genieten van mijn vloekende grasveld (fuchsiaroze van een cyclaam tegen een bonte mengeling van krokussen en 2 soorten sneeuwklokjes) en de opkomende bollen (narcissus februari gold die nu pas boven de grond komt….. tulpen van de Lidl…. uh het lijken mij toch echt hyacinten LOL). Denkend aan het werk om straks alles te verhuizen…. blij dat het maar 60m2 is en het pas 2 jaar in de grond staat dan:-)

gr Veralie

• de Haan

Mijn tuin is ongeveer 100 m groot.

Maar voor mijn werk heb ik het groen van een halve gemeente onder mijn hoede.

• anja

zo bedoel ik het ook niet. en afgunst ken ik niet.

sorry maar dat moest ik even kwijt.

het is toch ook niet erg om te dromen?

anja

• veralie

Sorrie Anja en evt. anderen, het was mijn bedoeling niet iemand te kwetsen, juist op dit prikbord is er geen afgunst of andere negativiteit, een verademing in deze tijd! Mijn excuses dat ik niet duidelijk genoeg ben geweest waardoor mijn reactie verkeerd kon worden geinterpreteerd. Ik droom lekker met je mee hoor :-)

gr. VEralie