En de rest van de rozen...

• Marian

De rozen van “De Wilde” zijn ook afgeleverd, heeft precies een week geduurd.

De Nostalgie, had ik al, maar wilde het groepje groter maken

Karen Blixen, had ik ook al, maar konden er ook nog een paar bij. Echt een heel sterke roos.

Pastella, lijkt een beetje op de Eden rose, maar dan ‘zachter’

En nu nog een middag zoeken naar een plaatsje

Deze stond nog op mijn verlanglijstje, en heb hem nu.

Is de gekleurde Schneewittchen

En een hele mooie witte, met rozige/champagne zweem

En de laatste, met een fluwelige typische kleur. Hoop dat die echt zo is.

• Marian

Is een beetje fout gegaan met de zinnetjes, maar jullie snappen het wel denk ik :)

Kan het n.l. niet meer veranderen

• Mike

Prachtig Marian, als ik dit zo zie wil ik meteen ook weer meer rozen hebben. Maar ik ben nu al zeker 4 hele dagen per jaar bezig, om alle rozen te snoeien, die ik nu heb. Plant ik er meer, dan komt er nog een dag bij…

Maar je hebt hele mooie uitgekozen, sommige heb ik ook, maar andere (nog) niet. Je hoort mijn twijfel al. Grrrrr. Ik vrees dat ik toch weer ga bezwijken door het aanbod van al die schoonheden.

Een kennis van mij, voor wie ik een website aan het maken ben over zijn rosarium en op die site ook een winkel aan het inrichten ben voor hem (bijna klaar al) over de bijna 1000 rozensoorten, die hij kan leveren, - wel, bij hem kan ik de rozen voor bijna inkoopsprijs krijgen en ik vrees dat ik toch een paar ga bestellen. Dan moet er maar iets anders wijken en snoei ik maar een dag extra per jaar. Moet kunnen.

Trouwens, als je nog niet verzadigd bent qua rozen, kijk dan even op z'n site: http://www.rozenhof.info en ga dan naar de winkel. Bijna 1000 soorten dus, - wat doet hij ons aan!

Mike

• kitty

Ik weet zeker dat je gaat zwichten Mike! Je hebt wel het enorme voordeel dat je zo'n grote tuin hebt dat je ze kwijt kunt, toch?

En ze zijn echt prachtig Marian!

Kitty

• Margriet

En ik kan natuurlijk wel een paar wensen aan je doorgeven, haha.

Gr. Margriet.

• nicole de vries

Ik ben op zoek naar de witte Karen Blixen roos. Wie kan mij helpen, bij voorkeur kwekerij in (Noord)Limburg of een kweker die ze op korte termijn opstuurt.

Bedankt voor reactie. nicole.

• Marian

Ik heb mijn rozen besteld bij Lens rozen, in Belgie en die waren binnen 3 dagen thuis

www.lens-roses.be/index.dhtml

En de anderen bij rozenkwekerij De Wilde, en die waren na 1 week binnen

www.dewilde.nl/

En hier nog een kweker die ze opstuurt in Lottum. heeft vast ook wel Karen Blixen.

www.tuincentrumlottum.nl/wrl/wrl_htm_start.pagina

• anja

hallo marian.

ik heb een vraag de white symphony is dat een klimmer?

het namelijk zo dat ik echte witte rozen wil die karen blixen lijkt mij ook wel een mooie maar die heeft een kleine bloem zo te zien.

de rozen die je hebt zijn erg mooi. heel veel plezier met je rozen.

als je ze allemaal hebt staan in je tuin wil je ons dat dan laten zien?

groetjes anja

• carla

Jemig Marian, weer van die mooie rozen.

Ik heb van de andere al een paar namen genoteerd.

Ga nu even op de site die Mike noemde snuffelen….

Wat zijn rozen toch mooi he?

Carla

• carla

Heerlijk gesnuffeld in de winkel Mike.

Ga zeker iets bestellen, wat een mooie soorten zeg. En ook de oranje die ik zoek!

Bedankt, Carla