wat een mooie vogel!

• Mike

Hoi,

Deze 2 foto's wil ik jullie niet onthouden. Net zat de groene specht een hele tijd langs de vijver te foerageren. Kon vanachter het keukenraam aardig wat foto's maken. Wat een mooi beest en wat een prachtige kleuren.

Ik denk dat hij mieren aan het zoeken (en eten) was.

Mike

• Teuni

Zo, dat is zeker een fraai beest en wat is hij groot. Hij kan beter mieren zoeken dan een gat in je bomen hakken. ;)

Ik zie dat het al flink voorjaar is in je tuin. Mooi is dat geel en paars bij al het groen.

gr. Teuni

• anja

hallo mike.

dat is echt een mooie vogel en leuk dat je het met ons deelt.

ik heb trouwens een vraag voor je.ik ben op die rozensite die je aangegeven had geweest nu heb ik rozen gezien maar er staan tweeplaatjes van de zelfde roos en ook twee verschillende prijzen wat is het verschil tussen die twee rozen kan je mij dat vertellen.

groetjes anja

• carla

Ja, dat had ik ook gezien.

Twee verschillende namen met dezelfde foto en idd verschillende prijzen…..

foutieve foto geplaatst misschien?

Carla

• Brigitte Verkuijl

mooie foto van een mooie vogel, echt een mooi kleuren palet.

• boerderij bert

De duurdere rozen zijn op stam. Zo lees ik het tenminste onder categorie rozen.

Maar Mike zal ook wel reageren denk ik. Boerderij Bert

• Mike

Het ene is een struikroos en de duurdere een stamroos van dezelfde soort. Er wordt momenteel hard aan gewerkt, om dit duidelijker te maken!!

Mike

• Mike

PS

Er zitten bijna 1000 rozen in de winkel, en elke verandering moet dus ook 1000 keer doorgevoerd worden. Maar gelukkig zijn er ‘maar’ honderdnogwat stamrozen…

En er is door de invuller ook vergeten, om per soort het levertermijn in te stellen, waardoor nu standaard ‘onmiddelijk’ staat.Dat kan natuurlijk niet, alles is op bestelling, - ook dat moet dus nu 1000 keer veranderd worden. Die arme man!

Mike

• Katinka

Prachtige vogel, zijn verenpak kleurt mooi bij de achtergrond van geel, groen en blauw :) heerlijk om van mee te genieten.

• anja

hallo mike.

bedankt voor je uitleg.

maar ik denk dat ik een roos heb gevonden de clg iceberg.

die lijkt me heel erg mooi.

wat ik wel mis is de info over de rozen maar misschien komt dat nog wel.

maar in iedergeval bedankt dat je het ons liet weten van die site want er staan echt hele mooie rozen op.

groetjes anja