heb al 2 opdrachten

• Brigitte Verkuijl

Ik heb een aantal collega's verteld dat ik graag voor mezelf een site wil beginnen voor border ontwerpen en dan met beplantingsplan. Nu willen 2 collega's dat ik mijn fantasie en hun wensen op hun tuin loslaat. Niet alleen border maar hele tuin!!!! Ze zeggen dat ik het mag zien als experiment en als referentie kan gebruiken…. nou wat wil ik nog meer! Zo leu joh dat die collega's enthousiast zijn. 1 heb er een tuin van 12 bij 7m!!!! Maar ze heeft er een schuur op staan en wil een groot terras, verder wil ze een moestuin en een prieeltje en een stenen bbq. Ik ga binnenkort kijken voor zonstand en grootte en grondsoort bij haar.

Nou kan ik direct kijken of het is wat ik echt wil en leuk vind aan het eind. Vast wel want ik sta te springen!!!!

• anja

hallo murielle.

van harte gefeliciteerd met je 2 opdrachten en zo dat is een grote lapgrond.

nou maar als je die tuin hebt gedaan dan laat je ons toch wel zien wat je er van gemaakt hebt

neem veel foto's van je opdrachten dat kan je verder helpen als je andere mensen kan laten zien hoe je werkt. heel veel succes!!!

groetjes anja

• ann

Murielle dat is leuk om te horen en dan al gelijk twee tuinen. Proficiat met deze opdrachten. Zo ben ik ook ooit begonnen met het ontwerpen en aanleggen van tuinen van collega's van mijn man.Nu ontwerp ik alleen nog de tuin en het beplantingplan en doet een hovenier het werk.

Ik vind het nog altijd leuk om te doen maar soms heb je het ook wel heel druk.

Ann

• carla

Wat leuk Murielle, lijkt me ook zo leuk om te doen.

Ben ook weleens gevraagd maar kon het toen door omstandigheden niet doen.

Succes hoor en houd ons op de hoogte he?

Carla

• Brigitte Verkuijl

bedant voor jullie leuke reacties! vind het erg spannend en zal zeker foto's nemen. misschien dat ik jullie raad nog eens nodig heb:D

• heleen

hallo moeder van..

ik lees hier dagelijks mee..

deze moeder van heeft altijd veel vragen, kan ze voor vele euro;s per uur voor anderen een tuin aanleggen, bij houden, of welke opdrachten zijn het?

• Brigitte Verkuijl

Hallo Heleen,

Als jij dagelijks meeleest zou je gelezen hebben dat ik graag een internet bedrijfje wil beginnen in ontwerpen van border en beplatingsplan. Geen tuinen aanleggen of onderhouden. En daarbij vele euro's??Hoe om je daarbij? Deze collega's weten hoe het er voor staat en dat ik dit gratis doe voor ze omdat ik dit als exeriment kon zien en dan foto's ervan kan nemen en ervaring opdoen. Ze hebben het zelf gevraagd. Ik weet dat ik het kan gezien mij eigen tuin en die van vriendinnen waar ik altijd voor raad mee naar het tuincentrum word gevraagd. En daarbij ik hoef me niet te verantwoorden naar jou, lees jij er dan maar overheen en bezoek dan ook niet mijn site als het zover is. Ik vind je toon niet erg vriendelijk.

Voor moeder te zijn heb je ook fealing nodig en papieren brengen je dan nergens, zo zie ik dit ook. Ik kan je met recht zeggen dat mijn kinderen zich geen betere moeder kunnen wensen!!!!

En ja ik stel veel vragen, nou en ik leer graag over dingen die ik niet (zeker) weet en volgens mij doen genoeg ervaren mensen dat hier ook.

• anja

zeg heleen.

dit is niet erg aardig van je en zoals je weet zijn wij hier niet van gediend!!!!

of ben je soms jaloers?

en als je je niet weet te gedragen bezoek deze site dan niet en houd je commentaar maar voor je!!!!!!

anja

• Brigitte Verkuijl

zo Anja, da's duidelijk! zo dacht ik er dus ook over….

• Hinke

Muriëlle, wat ontzettend leuk, ik wens je veel succes. Ik weet niet of je een opleiding hebt in die richting, zo niet, er zijn veel goede kunstenaars die autodidact zijn!!!;-)

Hinke.