tuin

• erle

goedemorgen,nou ik zou dolgelukkig zijn met een beetje hulp ,ben bijna 70 jaar en de tuin is mijn lust en leven .

maar na plaatsing nieuwe knie en verschillende operaties erna wil het niet meer zoals ik wil .

ik doe wat ik kan en ben nog iedere morgen blij met mijn kleine tuin , zeker als ik de vogels hoor fluiten dat zijn echt geluks momenten voelen jullie dat ook zo, een heel fijne dag en oja ik lees alle berichtjes met veel plezier en leer er nog veel van ook bedankt allemaal hartelijke groet erle

• mw.lutetia

zelf kamp ik daar ook mee;het zou handig zijn om in een berichtje te vermelden waar u woont!luut

• maria

Allereerst: als de knieën het niet meer doen, zul je de tuin aan je eigen lichamelijke mogelijkheden moeten aanpassen.Hoe zeer dat ook doet.

En verder: misschien kan een advertentietje op het prikbord van de supermarkt leiden tot hulp.Nu de werkeloosheid toeneemt zullen er mogelijk wel meer mensen te vinden zijn die af en toe een paar tientjes zwart willen bijverdienen.

Maria

• anneke Im

Heel veel dienstcentrums voor ouderen, hebben vrijwillergers, die voor oudere en gehandicapten mensen , hun tuintje willen onderhouden .

Zoek ook daar eens bij, vragen staat vrij

Anneke

• anja

hallo allemaal.

ja dat bestaat hier ook maar je moet wel duidelijke afspraken maken niet dat je zometeen met onafgemaakte dingen zit.

want dat is mijn schoonzus overkomen die heeft een herseninfarct gehad en is nu hulpbehoevend.en ze is er achter gekomen dat niet veel mensen voor je klaar staan.

gr. anja

• anneke Im

duidelijke afspraken moeten van twee kanten komen .

Het zijn wel vrijwillergers en geen beroeps mensen .

Mijn man heb het mee gemaakt voor een schilderklusje maar later bleek dat het zowat het hele huis was .

Dat was niet af gesproken ,!

Dan krijg je narigheid omdat het lekker goedkoop is voor de mensen .Anneke

• Hinke

Via sommige thuiszorgorganisaties kun je zelfs hulp in de tuin krijgen, uiteraard tegen betaling. En zoals Maria aangaf, misschien is er ook nog veel aan de tuin aan te passen?

Hinke.