tuin

• erle

Goedemorgen

nou anneke jij leest de berichten wel krom kan me niet herinneren dat ik om gratis hulp heb gevraagd en zeker niet!!! aan mensen die met hun goedheid te koop lopen

• Brigitte Verkuijl

Erle, volgens mij bedoelt Anneke het niet negatief hoor dat vrijwillgers goedkoop zijn of de andere mensen die er weinig voor vragen. Ik ben eigenlijk een beetje verbaasd over deze reactie van je,je klinkt zelfs boos…is toch niet nodig? Anneke zegt helemaal niet dat je om gratis hulp vraagt, geeft alleen aan dat wat iemand anders vertelde vaak door vrijwilligers gedaan word en niet door profs. Dat die mensen het niet hoeven te doen maar wel over hebben voor mensen die het niet kunnen. Erle als je in Hengelo woont zou ik het graag doen voor je.

• anja

sorry erle.

ik heb dat van anneke ook gelezen maar volgens mij bedoeld anneke dat haar man bij iemand gewerkt heeft die misbruik van zijn werk heeft gemaakt.

en niet boos zijn want dat zijn we hier niet op elkaar!

maar 1 ding wil ik toch nog even kwijt dat is dat er ook misbruik word gemaakt die van goede wil zijn dat ben je toch hopelijk met mij eens.

groetjes anja

• erle

Anja,

ja je hebt ook wel gelijk ,het kwam zo raar over snap je? een fijne dag erle

• Goof

Beste Erle, Anneke is een schat daar moet je niet boos op worden, ik heb haar verhaal twee keer gelezen en ze bedoelt het zeker goed.maar de tijd dat ieder voor ieder klaar staat is voorbij, de goede mensen zijn er nog wel maar je vind ze niet zo vlug meer, dit is niet negatief bedoeld maar zo hervaar ik het wel.

Goof.