voor mike

• anja

goeden morgen mike.

nou dit is lachen ik kan helemaal geen rozen bestellen want ik moet ze op halen.

en dat is een beetje gek om voor twee rozen naar friesland te komen. jammer!

maar ik kijk wel even verder.

het is wel leuk om friesland te bezoeken want het moet een hele mooie provincie zijn.

groetjes anja

• Mike

Hoi Anja,

De Rozenhof heeft er idd voor gekozen, om de rozen niet op te sturen. Het is een kleinschalig eenmans-bedrijf en het versturen kost erg veel tijd en is arbeidsintensief. Maar dat er bijna duizend soorten rozen verkrijgbaar zijn, maakt weer veel goed.

Trouwens ligt Hoogwoud niet in Friesland, maar in West-Friesland. En dat ligt weer in de Kop van Noord-Holland. Niet ver van Alkmaar.

Ik heb dus de site, incl. winkel voor de Rozenhof gemaakt en kon het al doende niet laten, om 20 soorten rozen te bestellen….

Mike

• Hinke

En ik dacht oh leuk, Friesland waar waar:-):-) Maar West-Friesland is ook heel erg mooi hoor;-)

• Marian

Ja ja, jij bent ook weer voor de bijl gegaan :D

Ik heb de mijne op 3 na een plekje kunnen geven.

2 heb ik dus zolang in een pot geplant, kan ik op mijn gemak eens kijken waar ik die nog ga zetten.

Nu zie je wel overal plek, maar ik weet dat er over een paar maanden geen plekje zand meer te zien is in de tuin.

En de “Climbing Iceberg” die ik er gratis bij kreeg…. ik weet echt niet waar ik die moet laten :(

• Mike

Je bent veel te hebberig, net als ik. Heb ook tig planten in grote potten staan, in afwachting van een geschikt plekje in de tuin…

Mike