hortensia stekken/vermeerderen

• patricia de ruijter

bericht hortensia stekken/vermeerderen en andere berichtjes van mij.

goede avond dames.

ik had niet in de gaten dat bij gebruik van hoofdletters

dit schreeuwerig over zou komen,en omdat ik niet wist

of ik deze berichtjes zelf kon verwijderen heb ik contact opgenomen met de beheerder van deze site,en gevragen om deze 2 berichtjes te verwijderen,en dan zal ik alles opnieuw typen.

gr.patricia

• Miepje

Ach Patricia, lekker laten staan….

Wij weten dat je hetniet zo bedoelde en je hebt inmiddels ook de CAPSLOCK-knop gevonden,… dus dat komt helemaal goed

*D Miepje

• kuuk

Hallo Patricia,

Het lijkt alsof je eenmaal geplaatste berichten dus niet zelf verwijderen kan. En de beheerder die je inmiddels ingeschakeld hebt is er nog niet aan toe gekomen en gelukkig maar. Het zijn n.l. hartstikke fijne tips. Zelf doe ik ook altijd planten afleggen omdat dat zo'n lekker makkelijke manier is waar je geen omkijken meer naar hebt.

(P.S. leest best wel lekker hè zulke kleine lettertjes :)

• patricia de ruijter

hoi miepje

ja ik kan het ook wel laten staan,

maar ik weet nu al,dat ik daar nog steeds reacties op krijg.

terwijl ze nu onderhand wel moeten weten,dat dit niet mijn bedoeling was.

dus….nu moet ik wachten op reactie van de beheerder

zodat die mijn berichten kan verwijderen,en dan doe ik een nieuwe poging.

kijk als ik die belangrijke zitten die ik nu met hoofdletters deed kon onderstrepen,dan had ik ze uiteraard onderstreept.

gr.patricia

• patricia de ruijter

ja inderdaad die kleine lettertjes zijn goed te lezen.

en inderdaad de beheerder zal het wel druk hebben.

en ik ben blij dat deze site bestaat,zodat je andere planten liefhebbers kunt vertellen hoe je een bepaalde plant moet stekken.

gr.patricia

• Mike

Veranderen van een geplaatst bericht kan helaas niet op dit prikbord, Patricia. Maar wat mij betreft, hoeft dat ook niet. Het is inmiddels meer dan duidelijk, dat je alleen maar goedbedoelde adviezen wou geven, - dus maak je er niet meer druk over. Wat mij betreft, hartelijk welkom en schroom dus vooral niet, om nog meer van die nuttige adviezen te plaatsen!

Mike

• patricia de ruijter

oke mike

gr.patricia