De kou zo zat!

• Mike

Hebben jullie dat nou ook? Dat je de kou op gegeven moment zo zat bent en alleen nog maar verlangt naar zacht weer, desnoods met motregen, - maar absoluut geen nachtvorsten meer. Ik vind de winter erg lang duren dit jaar. En nu er weer een hele batterij nachten met vorst aan zit te komen baal ik eigenlijk wel. Het is gewoon niet leuk. Mischien ben ik verwend geraakt door de zachte winters van de afgelopen jaren en is dit weer van nu min of meer ‘normaal’. Maar zelf als dit zo is, dan vind ik het nog niet leuk. Het is nu al vijf maanden lang min of meer koud, - het duurt me gewoon te lang. Grrrrrr.

Mike

• Marie

Heel herkenbaar Mike.

Volgens mij was het vorig jaar niet anders.

Nog even volhouden dus.

• aatje

helemaal niet met je eens, liever de kou dan de motregen waar je voorkeur dan naar uit gaat.

Regen verveeld me binnen een uur …………bahhhhhhhhhh

( ik zet de sproeier wel aan als t nodig mocht zijn

• maria

Geef mij ook maar het pittige weer van gisteren!Groot voordeel: je hebt veel langer plezier van de sneeuwklokjes, crocussen en narcissen.En alles vliegt niet zo geforceerd uit de grond waardoor je van die slungelige planten krijgt.

Bovendien zijn de temperaturen momenteel gemiddeld niet beneden normaal.

Maria

• Marian

Helemaal met je eens Mike die nachtvorsten mogen wel weg.

Ben die kou ook zat. Wij werken hele dagen buiten, en die koude handen ( nu alleen nog 's ochtends gelukkig) word ik ook beu

Maar miezer hoef ik ook niet.

Gewoon, 's nachts een graad of 6 en overdag 10

• jolanda

pittig weer gisteren??? hier scheen de hele dag de zon héérlijk, en vandaag eerst wat mist en nu weer zon, net een flinke wandeling gemaakt met de hond

• anja

hallo allemaal.

ik heb geen klagen want het is nu alweer 2 dagen mooi weer het zonnetje schijnt heerlijk.maar we hebben nog 1.1/2 maand te gaan en april doet wat hij wil.dus???

maar het is toch niet zo erg eerst lekker met zaaien bezig de boel opruimen en voor je het weet is 1.1/2 maand zo om.en dan maar hopen dat we een hele mooie zomer krijgen.en heel veel sterkte allemaal om deze tijd door te komen want het klink allemaal wel erg somber.

groetjes anja.

• Jalos

Weer geen zon hier, baal er van als een stekker….

• Adrie

Ik zit overdag op kantoor aan de zuidkant van het gebouw. En zo achter het glas met het zonneke er op is het dan al echt lente. Des te harder valt het tegen als je dan ‘s morgens je autoruiten weer ijsvrij moet krabben en het nog gewoon winter is. En mijn gezaaide tomaten, paprika’s, aubergines enz. zijn net uitgekomen, maar die kan ik dus ‘s avonds weer uit de kas naar binnen lopen sjouwen om ze vorstvrij te houden de komende nachten. En dan ’s morgens weer terug de kas in om te voorkomen dat het van die iel groeiende plantjes worden.

Nee, ik word ook niet vrolijk meer van die kou….)-:

• de Haan

Bij nachtvorst heb ja overdag vaak mooi weer.