Mike,
Gister heb ik je bericht beantwoord. Kijk even terug.
Jan-Willem.
Heb je bericht gelezen, Jan-Willem. Bedankt.
Maar vind je het niet gek, dat die Eccremocarpus al die vorst heeft overleefd? En nog wel in een P9-potje. De wortelkluit moet dus door en door bevroren zijn geweest, maar toch hebben sommigen het gered. Wonderbaarlijk voor een tropische klimmer, vind ik. Ik hoop dat ze goed gaan groeien en bloeien dit jaar en ook wat zaden gaan maken. Want als je van de sterksten telkens de zaden oogst, moet je n.m.i. kunnen toewerken naar een tamelijk winterharde eccromocarpus?!
Mike
Mike,
Stonden ze uit de wind ? Veelal bevriezen ze niet maar drogen ze door de schrale droge wind uit .Ik ben nieuwsgierig hoe ze verder gaan. Blijf zaden oogsten want volgend jaar ga ik ze toch weer proberen maar dan in de zon in de voortuin. Kijk of ze winterhard worden.
Ben jij gisteravond van je sieraden afgeholpen?
Jan-Willem.
Hoi Jan-Willem,
Ze stonden niet echt uit de wind, maar wel een beetje beschut. Ben ook erg benieuwd hoe ze verder gaan. Heb ze voor de zekerheid nu maar even in de kas gezet met deze nachtvorsten. Maar vanaf overmorgen gaan ze gewoon weer naar buiten. Ik hoop dat ze idd gaan bloeien en ook zaden maken…
Wat de sieraden betreft, - het was aan de andere kant van het dorp gelukkig, maar je schrikt er wel van als je 't hoort en leest. Best akelig idee, dat je zomaar in je eigen huis overvallen kan worden door 6 mannen tegelijk. In een dorp….
Mike
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?