Ik heb het op een “nieuw” prikbord eens even uitgeprobeerd.Je kunt inderdaad heel oude berichten weer bovenaan zetten.Op dat bewuste prikbord was het oudste bericht uit 2003! Ik ben benieuwd uit welk jaar het oudste bericht op het Tuinprikbord is!!
Heel leuk voor grappenmakers en om niet verwijderde ruzies weer op te laten laaien.Maar misschien ook om onderwerpen als “katten in de tuin” en “mos in het gras” weer op te diepen!
Maar awel.Voor mij is het zeer moeizaam lezen door het plaatsbesparende lettertype.
Als de kleine lettertjes hier verschijnen, zal ik me dan ook terugtrekken van dit prikbord, zoals ik al van twee andere heb gedaan.Het moet per slot leuk blijven.Af en toe zal ik misschien in een nostalgische bui even meelezen.
Intussen ben ik me aan het voorbereiden wat ik ga doen met die momenten waarop ik even wil pauzeren van het werk waar ik mee bezig ben en dan even op de prikborden kijk.Ik heb al een paar extra kranten en tuinsites op mijn scherm staan
En omdat de verandering niet altijd tevoren wordt aangekondigd, wens ik alvast alle prikborders groeizaam weer, weinig onkruid en veel prikplezier toe.