groententuin

• rovianne

Na me ingelezen te hebben ben ik er weer…

Wie weet goede (postorder)adressen waar ze groenten, fruit en kruidenplantjes verkopen? Zaaien ben ik niet zo'n held in vandaar de vraag naar plantjes.

Ik heb gehoord dat je niet via een tuincentrum moet kopen omdat je daar oudere plantjes krijgt?

• carla

easyplant

hobbyplantjes

bakker hillegom

er volgen er vast nog wel meer

carla

• ann

Op de weekelijkse markt hier verkopen ze ook groenten en kruidenplantjes en deze zijn niet oud. Ik weet niet of er bij jouw in de buurt ook een weekelijkse markt is.

Ann

• Jan-Willem

Ga gerust naar een tuincentrum. Daar is de omzetsnelheid zo groot dat er altijd verse plantjes zijn.

Jan-Willem.

• Goof

Gewoon bij een tuincentrum kopen daar hebben ze goede en verse planten.zelf zaaien is wel goedkoper.

Goof

• Katinka

Tip: kijk ook eens op marktplaats, kun je de straal instellen, soms zit er onverwacht een kweker dichtbij of heeft iemand plantjes over van zijn volkstuin, of ga langs op het volkstuincomplex.

• Hinke

Net als Jan-Willem zegt, bij een tuincentrum gaat het zo snel, bij mij in de buurt komen er minimaal 2 keer per week nieuwe groenteplantjes binnen. Maar markt en marktplaats is ook leuk om te gaan kijken.

Ik heb ondertussen 4 plugjes ijsbergsla in een bak in de kas:-):-)

Hinke.