Wat een lekker weer was het vandaag na de vorstige ochtend. Veel gedaan in de tuin, veel gezaaid en verspeend. Tussendoor ook wat foto's geschoten. Hier een selectie:
thjonge mike.
wat zijn je foto's mooi.
en je aardig wat kikkerdril in je vijver.
maar bloeid het allemaal echt nu?
en die helleborissen wat mooi en dat ze bloeien bij jou ik heb er twee staan 1 geeft bloem en de andere niet en ze zijn erg vind je niet.
ja net wat bert zegt of je de namen er niet bij kan zetten ook ik weet niet alle namen.
het is genieten he nu het allemaal uit gaat lopen.
ik word steeds ongeduldiger om de tuin helemaal vol te zetten.
en ik heb zaad gekocht van de reuk en siererwt nou daar ging ik even de mist in die dingen groeien als kool en wat ik niet goed gelezen had dat ze 1.80 hoog worden oeps.
nou ja ik zie wel waar ik ze neer zet.
maar het is wel lachen ik weer in de bocht.
misschien de rozenboog maar gebruiken ik zie het wel.
groetjes anja
En mijn tulipa tarda is volledig verdwenen. Ze hebben het een paar jaar gedaan maar heb ze nog niet weer gezien.
De foto's zijn weer prachtig Mike. Mijn dotter bloeit nog niet, heb hem net vanavond verplaatst, stond nog ergens in een hoekje weggestopt maar nu hij bijna bloeit heb ik hem maar weer te voorschijn gehaald:-)
Hinke.
Vind ik wel apart eigenlijk, - dat hier van alles dus duidelijk vroeger bloeit dan elders. Van de week gasten gehad uit het oosten des lands, en daar was ook alles nog lang niet zo ver als hier. Duidelijk dus een voordeel van dicht bij de kust wonen. In de zomer is het andersom, helaas.
De dotters bloeien hier al ruim een week.
Mike
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?