energie

• cowi de boer

De laatste weken kreeg ik langzamerhand het idee dat ik met een winterslaap bezig was. Ik had geen zin om in de tuin te werken,ook al door het donkere en natte weer.

En nu?? Door het zonnetje barst ik weer van de energie.Zondag bij m,n oudste dochter gewerkt in de tuin.Struiken eruit,rietmatten verplaatst,schutting weer recht gezet met hulp uiteraard.

Gister en vandaag bij mij in de tuin de schuur en schutting in de beits gezet,bloembakken ontdaan van mos en onkruid,en meteen schoongemaakt,tuinbank schoongemaakt. En voor grof vuil dat binnenkort weer wordt opgehaald ,troep verzameld zoals oude bloempotten en gaas en troep wat steeds blijft liggen,met de gedachte misschien kan ik dat wel weer gebruiken,voor dit of dat.Weg ermee!!!

Zo dat geeft me weer een voldaan gevoel.Morgen wat violen halen bij een tuincentrum en kan daarmee de tuin weer opvrolijken.

groetjes cowi

• Katinka

Ik kan me helemaal voorstellen dat je een voldaan gevoel hebt, tuinieren is niet alleen goed voor het uitzicht uit je raam maar ook goed voor hart en ziel :).

• ow

xx