zitten in de tuin, haha

• jolanda

haha, na al het werk in de tuin kan ik nu lekker met m'n laptop in de tuin zitten, pffft, wát een weertje

• Jalos

Nou, zo lekker is het hier helaas nog steeds niet. :-(

Maar geniet ervan!

• anneke Im

Hier ook heerlijk weer ,eindelijk eens tijd om te zitten ,

Zit vol;op in een renovatie van het huis ,gevels reinigen , nieuwe kozijnen en deuren, schilderwerk centrale ventilatie systeem

Steigers rondom mijn huis .nieuwe dakpannen en schoorsteen metselen

Maar vandaag geen spuitwerk (ze doen de voorkant nu )dus kon ik heerlijk in het zonnetje zitten .met twee weken gaan de steigers weg . en maken ze de rest van de renovatie af.

Maar het wordt mooi .Ook mijn tuintje gaat er mooi uitzien alles komt lekker op

groet Anneke

• marja

Door een ongelukje kan ik niet uit de voeten.:-(

s'Morgens bij de overbuurvrouw in het zonnetje,zij werkt dan in de tuin.

s'Middags bij mezelf in de zon,kijken hoe de vogeltjes druk zijn.

M'n handen jeuken,maar ben blij met de 8-) (zon) Geniet dus lekker.

Gr marja

• Anne-Mieke

Hier scheen de zon ook volop, maar er stond wel nog een behoorlijk fris windje. Nog niet echt lekker dus :( Maar het kómt!

• cowi de boer

Eindelijk mooi weer. Laatste twee dagen hard gewerkt in de tuin (zie energie)

en vanmorgen naar tuincentrum voor violen,vanmiddag met mijn auto (apart verhaal)

naar onze boot gegaan om daar heerlijk in de zon te zitten.Maar er kwam een koud windje over het water toen gauw terug naar huis,en daar uit de wind in de zon gelegen. Vanavond voor het eerst dit jaar buiten gegeten.Het begint er op te lijken.

Morgen is mijn wandeldag. Dan wordt er zo,n 20km.gelopen.Dat wordt genieten.

P.S.Ik heb sinds een maand een 45km.auto.Kobaltblauw.Nooit mijn rijbewijs gehaald ook mijn man niet.Ik deed alles op de fiets.Maar door lichamelijke gebreken van mijn man,leek me zo,n auto een uitkomst.Voor boodschappen,familiebezoek e.d. Ondertussen knoert ik hem aan.Nu wel wat rijlessen genomen.

Margriet ik blijf evengoed mijn fiets trouw hoor. cowi

• Margreet

Hier is het heerlijk zitten in de tuin, uit de wind en in de zon!! Heerlijk uitrusten als ik in de tuin bezig ben. Ik wissel het werken in de schaduw af met werken in de zon en zo ook met werken en uitrusten…..

Mijn onderrug voelt niet zo geweldig dus ik heb een prima “smoes” om weer uit te rusten op het bankje in de zon.

groetjes margreet

• anja

heerlijk dat doet een mens goed na die sombere dagen.

de hele dag buiten geweest en vanmiddag naar de tuincentrum geweest tuinaarde halen.

en twee doorbloeiende grootbloemige rozen gehaald en wat ik gekocht heb aan planten heb ik er nu ingezet.

ik zal morgen wel kijken hoe die heet want dat ben ik nu al kwijt.

vanmiddag kreeg ik ook nog planten binnen die ik ergens besteld had.

lelie's,anemonen,floxen,boerenjasmijn,appelmeloen plantjes.

dus die moet ik morgen even in bakken zetten.

en als ik klaar ben met de tuin zal ik kijken of ik weer foto's kan plaatsen want ik schijn daar altijd ruzie mee te hebben hahaha.

groetjes anja