tuinaanleg

• de Haan

Ik ben maandag begonnen met de tuin op de kop te zetten.

Gasleiding naar het kasje van vrouwlief en een gasleiding naar mijn hobbyschuur.

Gelijk een nieuwe hemelwaterafvoer gemaakt en stroomkabels door de tuin.

Geulen van 60cm diep in een tuintje van 10X6

Er is zelfs geen ruimte meer om buiten te zitten.

En, voor de liefhebbers, we kwamen knollen tegen van de Apios.

Dus wie belangstelling heeft?

Uiteraard tegen portokosten.

• Plantadvies

Heerlijk meneer de Haan. Al dat geploeg en gewroet in de aarde. Op dit moment krijg ik vandaag de nieuwe sleutel van mijn huis. Ik mag heel graag opnieuw beginnen. Prima periode ook. Wel heel druk. Ik heb net een baan op het vmbo erbij gekregen. Daar geef ik de tweedejaars leerlingen tuinarchitectuur. Heerlijk, een heel nieuw begin voor mij. Succes met de tuin meneer de Haan.

Plantadvies ( jolande )

• anneke Im

Plantadvies Jolanda Jij ook veel succes met je nieuwe baan en je nieuwe huis .

heerlijk om te horen in deze crises tijd baan en nieuw huis .Anneke

• de Haan

Ik weet nog hoe ik vroeger les kreeg in tuinontwerp/tuintekenen/materialenkennis en hoe ik een prijsopgave moest maken.

Zowat elke week een tekenining maken.

Ik heb zowat 100 tekeningen leggen.

Wat een fanatieke man was dat, maar ik heb er wel veel aan gehad.

1a2 keer per week stond hij weer met een bosje takken voor onze neus, of wij de naam even konden zeggen

• Marian

Tja meneer de Haan, je moet er wel wat voor over hebben.:D

Enne, kende jij die (kale neem ik aan) takjes ?

• de Haan

soms wel soms niet, maar ik heb het examen met goed gevolg afgelegd.

• Hinke

de Haan en Jolande veel succes met tuin, nieuw huis en nieuwe baan, spannend allemaal. Vooral dat onderwijs, ik ben blij dat ik niet hoef:-) Mijn man en zoon vinden het echter geweldig!!

Hinke.

• Kees

Kabels met bepantsering en aarde en de gasleiding afpersen hoor voor er gas op mag. Misschien denk je wel waar bemoeit die man zich mee, maar ja vanaf 1955 t/m 1997 in het gas/water en electrisch gewerkt vandaar.

Gr. Kees.

• de Haan

Hier wat foto,s

http://img26.imageshack.us/gal.php?g=ap02002.jpg

• de Haan

Kees, Ik werk met flexibele gasbuis, onder de vloer komt er nog eens buitenmantel omheen.

Voor de stroom gebruik ik grondkabel met een gevlochten mantel, die gaat direct van de meterkast naar de schuur, zodat ik op moeilijk te berijken plaatsen geen koppelijngen heb.

Gas en electra en water komen buiten op minimaal 60cm diepte.

De riolering komt met iets afschot te liggen.

Alles gaat in 1 geul en dit wordt op een matentekening vastgelegd, zodat het altijd terug te vinden is.