Het is zo mooi buiten ( foto's)

• Marian

Euphorbia myrsinites

Kaukasische vergeet-me-niet

Epimedium versicolor

Anemone nemorosa ( wilde bosanemoon)

Aaibaarheidsfactor 100, Knop van een gele magnolia

brunnera macr.“jack frost”

Magnolia kobus

Paarse magnoliaknop

Magnolia stellata

Prunus avium

Nogmaals prunus avium. Onvoorstelbaar wat een wolk bloemetjes dat is.

Tulipa batalini ( is dit goed?)

• Teuni

Prachtig Marian. Die witte Prunus lijkt wel met sneeuw bedekt. En die Euphorbia is ook bijzonder zo dichtbij. Net kleine friteszakjes met een bloempje er in. Bij jou in de tuin kan je je hart wel ophalen met foto's nemen.

Als het morgen zo warm wordt gaat alles heel hard. Gelukkig hebben we de foto's nog. :)

gr. Teuni

• anneke Im

Wat mooi Marian het is echt genieten van de foto,s met het warme weer gaat het vlug he? fijne dagen Anneke

• Margriet

Het is nu zo mooi in ons dorpje….Overal bomen die bloeien of Magnolia's die met dikke knoppen op knappen staan. Wat is het voorjaar toch mooi!

Als ik in de auto rij met mijn zoon, noem ik alle namen en wijs de bomen en planten aan die bloeien. Hij heeft er geen boodschap aan. Maar ik zeg altijd: “Gewoon je mond houden en luisteren want ik ga toch door, later zul je er blij mee zijn” :-)

En hij kijkt en ziet de bloesem, de tulpen, narcissen, schoenlappers en Magnolia's ineens staan. Ineens wordt het een soort kwisje. (“Krentenboom ofzo toch, Mam? ” ) Grappig!

Mooie foto's Marian, fijn dat je ons even laat meegenieten.

Gr. Margriet.

• cowi de boer (voor Margriet)

Ja margriet het is mooi in je dorpje. Verleden week heb ik daar gewandeld met mijn wandelclub.Vanuit H.Hugowaard,via oudorp en door st.Pankras.

cowi

• Anne-Mieke

Een van mijn zonen heeft kortgeleden de sleutel gekregen van zijn eerste appartementje mét tuintje en wat dénk je? Hij heeft éérst z'n tuintje vol planten gezet en pas daarna is hij binnen aan de slag gegaan. Je ziet wel; uiteindelijk werpt het toch z'n vruchten af :)

• Hinke

Ja prachtig buiten!!! En je kunt wel zien dat er weer een verschil is meet zuid-noord. het noorden loopt weer achter:D:D:D Maar het voordeel is, we hebben nog veel te goed:-)

En heel misschien koopt jongste zoon deze zomer nog een huis, met tuin!! Kan ik in de herfst misschien wel heel veel planten die hier te veel worden aan hem kwijt:-)

Hinke.