de camelia

• anneke Im

vanuit de huiskamer gezien onder de steigers door ,staat deze camelia te pronken naar ons

Anneke

• judith

Geweldig, ik heb er eentje sinds vorig jaar en bloeit ook goed maar deze is al een stukkie groter..mooi hoor

• Hinke

Hij is prachtig Anneke. Die van mij is bevroren lijkt het, alhoewel er nog wel groen te vinden is in de stam. Geen idee of hij nog weer begint, we wachten nog even af:-)

Hinke.

• Viola

Mooi plaatje Anneke en wat ziet je tuin er al lekker vol uit.

(En de steigers maken 't nog voller natuurlijk;-) al zijn die op de foto niet te zien).

Viola

• ann

Hinke hier zijn de Camelia's ook bevroren. Ik vermoed dat er maar een bloem het nog heeft gered. De struik heeft wel nog blad maar is ook al wat van afgevallen.

Ann

• Hinke

Die van mij is het blad erg bruin en de knoppen ook, hij valt nog niet af maar vrolijk wordt je er ook niet van:-) Hij staat in een pot dus ik zet hem straks ergens neer waar ik hem niet steeds zie en dan hopen dat hij nog weer begint:-)

Hinke.

• Marian

Zo zeg, dat is nog eens een juweeltje !!

• Lieny

Mijn Camelia is nog wel vrij groen,maar de knoppen heel klein en bruin.

De toppen van de struik zijn kaal,zo'n 20 cm,ik vroeg me af,of ik deze het beste af kan knippen?

groetjes,Lieny

• kuuk

Die is mooi zeg. Echt genieten met de paasdagen. Ik heb een kleine maar er zit zowaar een knop en een knopje in. Ben benieuwd.