bloemen in de tuin

• anneke Im

clematis pixie gaat zijn vierde jaar in ,overwinterd in een koude slaapkamer

deze viooltjes hangen al vanaf begin November i de hangingbasket

akebia vol met bloemetjes, vind het ook een mooi blad hebben

zo staan wij nog tot woensdag in de steigers eerst veelrommel ,maar het word mooi!!

groeten uit een volle bloeiende tuin Anneke
  • mw.lutetia

wat zul je blij zijn als die steigers weg zijn;geniet jij ook zo van je tuin en alle bijzondere plekjes daarin?een onverwact toch opkomende plant van twee jaar terug,zaailingen die na vorige zomer verdwenen waren en er toch opeens weer staan?en noem verder maar op!een genietende luut die gisteravond tot half tien in de tuin heeft zitten lezen,tot de eerste vette regendruppels gingen vallen.luut

• paula

Oh Anneke!! Die is mooi (de Pixie) Ik heb hem ook ooit gehad. Maar omdat hij gewoon buiten bleef staan is het niks geworden. 'k Geloof dat ik toch nog eens naar hem op zoek ga.

Paula

• ann

Mooi Anneke. De Clematis Pixie heeft het hier ook niet gehaald doordat hij buiten is gebleven. Stond wel in een pot ik had hem dus een plaatsje binnen kunnen geven. Nou Luut buiten blijven tot de eerste druppels was hier niet aan de orde(Zuid-Limburg) het heeft hier de hele dag geregend tegen de avond begon het wat droger te worden.

Ann

• Brigitte Verkuijl

Mooi hoor de Pixie, ben jaloers op je die van mij en de Joe hebben niet gebloeid dit jaar :( misschien een te grote optater gehad…. vorige jaren mooie bloei in februari maart al.

• anja

hallo anneke

wat doet jou clematis het goed heel mooi.

wat is dat voor een plant die erachter staat?

is dat een camelia?

dat andere klimmertje vind ik ook heel leuk.

groetjes anja

• Margriet

De Pixie is tot mijn verbazing weer heel mooi uitgelopen en bloeit bijna.

Hij stond buiten in een grote pot, ik was hem glad vergeten.

Gr. Margriet.

• anneke Im

Anja dat is een camelia en over de rozenboog is de winterjasmijn. Daarover komen twee clematissen Nelly Moser, Rouge cardinale,

Margriet voor de pixie staat de buddleya die van jou komt de gele heb er vier stekken van gemaakt.die lopen al goed uit .

Het staat vol op dat terras met potten met bollen en nog meer planten wij zitten vandaag maar onder de steigers in de zon.

het zaai goed staat nu ook maar even buiten s,avonds dek ik het maar even af met vliesdoek groet Anneke

• Hinke

Anneke, wat een heerlijke bloemenweelde. Genieten!! Doe ik ook, steeds weer even buiten kijken hoe alles er bij staat en wat er nu al weer bloeit, prachtig!!

Hinke.

• Margriet

Leuk dat de geel/oranje vlinderstruik het goed doet, Anneke!

Niet zo diep terugsnoeien, hè? In tegenstelling tot de “andere” vlinderstruiken houdt deze daar niet zo van. Laat maar even goed doorgroeien.

Gr. Margriet.