rozen

• anja

hallo allemaal.

ik heb pas twee rozen gekocht maar nou staat er op de beschrijving volgroeid 5 jaar. en dan staat er 4 meter hoog wat houd dat precies in?

wil dat misschien zeggen dat ze dan pas gaan bloeien?

het gaat om de klimroos rosa ‘white climber’.

groetjes anja

• Margriet

De roos kan ongeveer 4 meter hoog worden en bereikt die hoogte in ongeveer 5 jaar. (Margriet zegt: Dat doet ie in twee/drie jaar ;-))

De roos zal over een paar weken al bloeien.

Gr. Margriet.

• anja

hallo margriet.

o dat is een leuk bericht!

ik kijk er nu al naar uit ben toch zo benieuwd.

ja het is erg met mij gesteld hoor ik zit alle planten de grond uit te kijken hahaha.

en als je ziet hoe hard dat gaat.

er komen nu al gladiolen boven de grond en volgens mij is dat toch aardig snel of niet.

ik zal zo een paar foto's op mijn weblog zetten van de tuin dan kunnen jullie al zien wat ik er van gemaakt heb.

groetjes anja

• Paulus

waar zit die weblog met foto's dan , heb je een link?

• Hinke

Ja dat vraag ik mij ook af, waar is je web-log te vinden? Misschien kun je hem in je profiel zetten, dan kunnen we er altijd bij. Als je op mijn naam klikt kun zo bij mijn web-log omdat ik de url bij mijn profiel heb gezet.

Hinke.

• anja

hallo allemaal.

hier kan je het op vinden:

http://seringkoningin.web-log.nl

ik hoor het wel als ik het niet goed gedaan heb.

groedjes anja

• paula

Dat ziet er allemaal niet verkeerd uit Anja. :):)

Paula

• Miep

Je hebt mooi bestraat. Ik denk dat het wel erg warm wordt met al die stenen van de zomer. Ik hoop dat je nog meer zin krijgt in tuinieren en wat meer groen maakt van je tuin. Een schaduwgevende boom (dakplantaan om er maar eens een te noemen) kan al een hoop doen daarin. Dat is ook nog beter voor het milieu, de vogeltjes en het kruipend ongedierte.

• anja

hallo miep.

sorry maar er komt geen boom meer in mijn tuin ik heb nog 4 bomen om mijn tuin staan maar die zie je niet op die foto's.

misschien heb je dat niet meegekregen maar ik heb 15 jaar moeten knokken om een hele groooooote eik uit mijn tuin te krijgen.

dus ik kan je geen plezier doen om een boom te planten.

en ik denk dat mijn man daar ook niet intrapt.

het idee al krijg ik het gevoel dat mijn keel word dicht geknepen en de tranen lopen over mijn wangen dus nee GEEN boom meer.

en we wonen naast een klein bosje dus aan bomen geen gebrek.

en ik ben blij met elk zonnestraaltje en ik ben nog steeds blij dat de boom weg is.

groetjes anja