kan alleen lezen via zoeken

• carla

Is ook raar maar misschien is het wel een simpel iets wat ik weer es niet zie.

Mijn pc is weggeweest en is nu weer lekker snel maar…..

Ik kan nu niet meer gewoon de berichten lezen. Als ik op een topic klik komt alleen de bovenste balk in beeld maar verder niets.

Nu heb ik maar even gelezen via zoeken en dan kan ik wel naar `beneden` lezen maar dat is natuurlijk erg onhandig.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Carla

• Piet

Carla, Ik doe een gok.

Wellicht zijn je browser settings gewijzigd.

Ik weet niet welke browser je gebruikt maar allemaal hebben ze iets als Internetopties, Popup-blokkering etc. (vaak onder Extra).

Wellicht moet je deze site even in de toegestane lijs(en) toevoegen…. maar het kan natuurlijk nog veel meer zijn. In elk geval zou ik het in de Browser-settings zoeken.

Succes, Piet,

• rovianne

En ik krijg bij dit prikbord geen pop up scherm meer. Ik lees dus alles in het zelfde scherm en moet steeds op back drukken om terug naar de beginpagina te komen. is er iets verandert? Andere pb's heb ik er geen last van.

• carla

Ik ben er onder tussen achter gekomen dat ik op het `volledig scherm´ dingetje met klikken maar het blijft lastig.

Elke keer als ik een topic aanklik moet ik dat dan doen.

Wat jouw probleem kan oplossen weet ik helaas niet, ben niet zo´n pc-ster….

Carla

• Katinka

Carla, doe het volgende:

Sluit álle schermen met het kruisje, behalve dit scherm, waar je nu in zit te lezen. Maak het scherm op de juiste ‘maat’ door aan de zijlijnen te trekken met je muis (klikken op het lijntje tot je muisaanwijzer verandert en dan slepen). Dat doe je aan de onderkant en zijkant tot je tevreden bent over de grootte. Sluit ook dit scherm. Start je internet browser weer (explorer) en het moet nu over zijn als je weer een berichtje opent op bijvoorbeeld deze pagina.

Klik op ‘toon reacties’ als je niet ingeklapt wilt lezen, als er ‘verberg reacties’ staat, dan is de pagina al uitgeklapt.

Succes.