ik heb het toch gedaan.

• anja

goeden morgen allemaal.

hoera ik heb de witte regen gekocht en nog een witte pioenroos.

geweldig ik ben heel blij.

o maar ik vergeet er eentje en dat is de azalia hij mag eigenlijk niet meer zo genoemd worden maar ik doe het toch.

alles staat er geweldig bij en toch eentje niet en dat is de jasmijn nog steeds zie ik verandering in de plant komen.

zal de foto op mijn weblog zetten dan kunnen jullie hem zien.

groetjes anja

• paula

Geweldige planten Anja!! Heb je de witte regen mét bloemen gekocht?

Veel succes ermee, Paula

• anja

hallo paula.

dank je wel paula.

ja er zitten knopjes in de witte regen.

dus als er bloemen in zitten zal ik hem op mijn weblog zetten.

ik heb er echt plezier van het tuinieren en bijna alles doet het goed.

en ik heb oude tuinbladen van zolder gehaald omdat ik een paar dingen gezien had die ik wil maken.

zoals een vogelhuisje die eruit ziet als een klok en die ziet er zo leuk uit die zet ik op het dak van de schuur.

dus nog een hoop plannen.

nu zit ik ook te denken om een clematis belle woking tegen het huis en de schuur te laten lopen maar eerst moet het afdakje gemaakt worden.

dus ik zit echt vol met plannen.

groetjes anja

• Paulus

anja , misschien is het leuk om als onderschrift telkens de link van je weblog te zetten, dan kunnen meer mensen kijken en ideeen opdoen, en ook voor foto's zorgen, mét namen haha

• Katinka

Gefeliciteerd met je aankoop! Witte regen lijkt me geweldig! Ik heb ze alleen in het roze en het blauw, wit wil ik ook nog een keer ;).

• Hinke

Witte regen lijkt me ook ontzetten mooi, dus geniet er maar van!!:-) Ik heb er (momenteel) geen ruimte voor.

Wat je web-log betreft, je zou de link ook in je profiel kunnen zetten. Wij kunnen dan op je naam klikken en doorklikken naar je web-log. Net als bij mij:-)

Hinke.