ruilen tegen handgemaakte zeep

• vrouwenmantel

Helaas heb ik geen tuin meer, sinds ik reuma heb gekregen.

Vroeger had ik allemaal vaste planten en éénjarigen, ook kruiden.

Ik ken veel latijnse namen en wanneer men moet zaaien en poten.

Nu zoek ik voor mijn handgemaakte zeep, de vrouwenmantel.

Het liefst wat vers geplukte bladeren :)

Ik kan heel graag ruilen voor wat mooie stukken zeep of andere spulletjes,. ik maak alles zelf in eigen ateliertje.

De Vrouwenmantelzeep krijgt dan een prachtige geur combinatie en het lijkt me leuk om met een liefhebber van natuurproducten te mogen ruilen.

Met veel belangstelling zie ik dan evt uw reactie graag tegemoet,

hartelijk dank

mvr groet

Gioia Made Soap

• carla

Mischien handig om even te vermelden waar u ongeveer woont.

Bladeren van vrouwenmantelkunt u bij mij wel plukken hoor. Maar als u ver weg woont is dat misschien niet handig?

groet,

Carla

• theresa

Ik las uw vraag, toen ik naar eigengemaakte zeep zat te zoeken waar ik dol op ben. Nu heb ik een mooie vrouwenmantel in mijn tuin staan, en als u wilt kunt u daar wel wat van krijgen.

Ik woon in de kop van Overijssel, tegen de grens van Friesland, eventueel wil ik ook wel wat opsturen.

Met vriendelijke groet,

Theresa.

• GMS

Inmiddels heb ik vrouwenmantel met iemand kunnen ruilen. Daar was ik erg blij mee.

Aangezien we toch weer wat meer met verse kruiden en planten willen gaan doen, lijkt het me handig dit topic te laten staan, en wellicht dat we bijv, in de toekomst andere kruiden nodig hebben, om zodoende wederom met iemand te mogen ruilen :)

ps, Theresa, ik schrijf U nog persoonlijk een berichtje, alsvast hartelijk dank voor uw reactie.

• GMS

Als vervolg op de leuke ruil via dit handige prikbord, zou ik een vervolgoproepje willen plaatsen.

Ik bied aan:

handgemaakte body/ bad en zeep producten, op natuurlijke basis uit eigen ateliertje ( een keuze hieruit)

Gevraagd: Verse kamille, verse citroenmirte, verse lavendelknopjes ( evt pas in aug.) , en andere kruiden of planten in overleg.

Het leuke aan ruilen , is dat je elkaar blij kunt maken , zonder alleen maar in eerste instantie geld op een eerste plaats te stellen.

Bovendien is het een leuke manier om je kennissenkring op het net uit te breiden.

Ik hoop op een leuke reactie en alvast weer bedankt!