nieuwe plantjes!!

• carla

Ik heb vandaag lekker plantjes geshopt, niet bij een duur tuincentrum maar bij Kwekerij Margriet.

Das dus inclusief een gezellig praatje, een drankje en goed advies.

Ik had 2 grote Hebe´s verwijderd uit het stuk plantsoen wat ik mag beheren en dus had ik weer ruimte voor iets nieuws…..

Nou dat lukt wel bij Margriet hoor!

Dit is misschien reclame maar het verschil in kwaliteit èn prijs vergeleken met een regulier tuincentrum is zo groot dat ik het niet kon laten.

En vandaag kwam ook de 2e levering van easyplant dus mijn dag is weer goed.

groetjes,

Carla

• Miepje

Kreeg ik vandaag een mailtje van easyplant dat ze mijn bestelling dit jaar niet konden leveren,… te laat besteld?!!?

GRRRRRRRRRRRRRR

*D Miepje

• Mike

ja, te laat, Miepje. Zoiets moet je eigenlijk al in januari of zo doen. Dan weet je zeker dat je krijgt wat je graag wilt hebben. In het formulier kun je dan invullen wanneer er geleverd moet worden. En als je dus vroeg bestelt, dan krijg je geen ‘uitverkocht’-berichtje…

Mijn bestelliing eind januari gedaan en alles werd keurig geleverd (veel te veel natuurlijk weer, maar sommige soorten kweek ik verder op en verkoop ze gedeeltelijk door).

En Carla had eigenlijk ook even bij mij langs moeten komen, - naast de deur bij Margriet, de schat, en mijn assortiment mag er langzamerhand ook wezen…

Mike

• Miepje

Nou Mike, ik heb net zo ‘laat’ besteld als vorige jaren dus,…. En nooit geen klachten!

Kan natuurlijk gebeuren maar ik baal er wel van, zeker omdat ze vorige week mailden dat mijn plantjes vanaf dinsdag konden komen….

*D Miepje

• Mike

Aih, wat een sufferds dan. Balen voor je. Dus ze sturen eerst een mail dat de plantjes onderweg zijn en dan een nog een mail erachteraan dat ze niet meer leverbaar zijn. Hmm, slechte planning daar blijkbaar. Ben ik niet van ze gewend,- tot nu toe verliep alles altijd vlekkeloos. Arme jij!

Mike

• carla

Das inderdaad wel raar ja. Dat weten ze toch al eerder zou je denken.

Ik zou er een mailtje aan wagen hoor. Ze zijn erg van de service.

Ik heb ook de laatste week van jnauari besteld maar zelfs dan kun je misgrijpen:

de courgettes waren al uitverkocht stond er op mijn leveringsbon.

Carla

• carla

Is dat een uitnodiging Mike?

Er is weinig nodig hoor om mij plantjes te laten kopen hihi….

Zeker bij gezellige mensen.

Heb je de planten die je verkoopt ook op je site staan eigenlijk?

Groetjes,

Carla

• Peter

hoi allemaal .

ik heb op 21 april de volgende planten bij easy besteld en inmiddels ontvangen, waar ik van schrok is dat ze zo klein waren, kan ik dit jaar er nog iets van verwachten of moet ik geduld hebben tot volgend jaar ???

Gaillardia Gallo geel

Gaillardia Gallo mix

Penstemon George Moon

Campanula Isabella

Salvia Sensation White

groet Peter…

• Mike

Ja, Carla, ze staan op de site (met foto en omschrijving). Maar heb het op het prikbord niet vermeld, omdat het als reclame opgevat zou kunnen worden. En daar zijn veel prikkers allergisch voor, vaak terecht.

Groetjes, Mike

• Margriet

Dank je voor het compliment, Carla.

Ik vond het gezellig dat je er was, volgende keer wel de zon meenemen hoor! :-)

Groetjes en heel veel plezier met de planten, je hebt echt leuke uitgezocht dus dat gaat zeker lukken!

Margriet.