nieuwe plantjes!!

• Hinke

Jammer dat voor mij Noord-Holland niet naast de deur is. Of misschien voor Margriet en Mike wel fijn, anders liep ik vast de deur daar plat:-):-):-)

Vandaag maak ik een vriendin weer blij met Salie, ooit ook bij Margriet vandaan gehad en daar kan ondertussen wel een stukje vanaf:-)

Hinke.

• Viola

Mike, op je website zie ik dat de Tweedia te koop is, zaaien is dus goed gelukt!

Bij mij niet maar ik heb plantjes gekocht. Dus Margriet (niet gelukt, denk ik) en Luut (ook niets opgekomen): dit jaar heb ik weer zaadjes voor de tweede poging.

Viola

• Margriet

Hoi Viola,

Zijn gelukt hoor! Ze staan nog te groeien, zijn al wel verspeend maar moeten nog even een weekje doorgroeien voor ze naar een grotere pot gaan. Ze hebben even getwijfeld bij het opkomen maar kwamen toen met zijn allen tegelijk. :-) (gezelliger natuurlijk ;-))

• Miepje

JA hoor Peter geen enkel probleem! Ik heb erg goede ervaringen (dit jaar jammergenoeg niet) met Easyplant. Sterke planten, ik heb er nog nooit een verloren…. Heb alleen niet zo snel bij jouw planten paraat of ze mss pas het tweede jaar gaan bloeien…..?? Succes ermee

*D Miepje

• carla

Ga ik even snuffelen hoor Mike!

Groetjes,

Carla die weer meer planten dan ruimte heeft straks hihihihhi