ik probeer het nog een keer

• Peter

hoi hoi.

bij de prikker over nieuwe planten had ik een reactie geplaatst maar helaas geen andwoord op gehad, dus probeer ik het zo nog een keer.

Auteur: Peter (85.223.1.—)

Datum: 06-05-2009 23:00

hoi allemaal .

ik heb op 21 april de volgende planten bij easy besteld en inmiddels ontvangen, waar ik van schrok is dat ze zo klein waren, kan ik dit jaar er nog iets van verwachten of moet ik geduld hebben tot volgend jaar ???

Gaillardia Gallo geel

Gaillardia Gallo mix

Penstemon George Moon

Campanula Isabella

Salvia Sensation White

groet Peter…

• anneke Im

Peter dit zijn op gekweekte zaailingen Ze mogen nu in de volle grond wel vocht geven en ze nog vertroetelen

Ze kunnen nu pas echt door groeien als ze in de volle grond staan .

Het zij planten die pas Juni /Juli/ hun bloeitijd krijgen dus ze hebben nog even

de tijd . geduld nog even groet Anneke

• anja

hallo peter.

ik heb gekeken welke planten je gekocht had dat zijn leuke planten.

er stond bij dat je ze in de kas of in huis op kon kweken en dat duurde 4 tot 6 weken en dan zou je een bloemenzee krijgen zeggen ze.

ik heb ook ergens wat besteld en die planten waren ook heel klein ik had anemonen besteld en die liepen al uit in het zakje en heb ze gelijk in de volle grond gezet maar er is nog niets te zien.

ook ik heb de zelfde vraag als jij maar ik denk dat we geduld moeten hebben.

veel succes met je planten.

ik hoop voor ons dat we dit jaar er al van kunnen genieten.

groetjes anja

• anneke Im

Anja je heb vroeg bloeiende anemonen ,

Die jij besteld heb zijn de zomer anemonen.dus nog even geduld .

groet Anneke

• Miepje

JA hoor Peter geen enkel probleem! Ik heb erg goede ervaringen (dit jaar jammergenoeg niet) met Easyplant. Sterke planten, ik heb er nog nooit een verloren…. Heb alleen niet zo snel bij jouw planten paraat of ze mss pas het tweede jaar gaan bloeien…..?? Succes ermee

Miepje

• Peter

oke bedankt voor de reacties we wachten het af, alhoewel ik erg ongeduldig ben haha.

groet Peter…

• anja

ja dat ben je niet alleen ik zit ook alles uit de grond te kijken.

maar geduld word beloond zeggen ze toch.

groetjes anja

• Margriet

Het is nog maar begin mei, de lente is ruim een maand oud. We zijn eigenlijk nog niet zolang de winter uit.

14,15 en 16 mei zijn de Ijsheiligen. Dan is de kans op nachtvorst verdwenen en gaan traditioneel de eenjarigen naar buiten.

Jouw planten bloeien in de zomer, Peter. De zomer begint over een week of zes, zeven. Het komt helemaal goed met je planten, zodra die in de volle grond staan gaan ze flink aan de groei.

• Katinka

Hallo Peter, ik heb ook easyplantjes, ik zet ze altijd eerst nog in kleine potjes voor ik ze uitplant. Of, als ze in pot blijven, plant ik ze gelijk in de juiste pot.

Als ze eenmaal goed aan de groei zijn, plant ik ze uit en geef ik ze mest. Dan groeien ze als kool, het gaat elk jaar prima. Alleen als ik naar mijn fuchsia's kijk, dan zijn die nog een stuk kleiner dan die van de Praxis voor een euro, die moesten immers klaar staan voor moederdag ;).

• Peter

hoi hoi.

alles is bij mij gelijk de volle grond in gegaan en ik wacht rustig af, de plantjes zien er in ieder geval beter uit als bij een ander bedrijf waar ik vorig jaar voor 175 euro gekocht heb en er is niks van terecht gekomen, maar ja wie koopt er nu ook planten bij een bakker !!!!!

groetjes Peter……..