16 mei groenmarkt, vraag aan Martin

• Hinke

Op 16 mei is er bij Heerenveen weer de jaarlijkse groenmarkt van Groei& Bloei. Martin, ik weet niet of jij hier nog mee leest, zo ja, ben jij er ook volgende week?

Ik heb zelf nog geen idee of ik dan kan, maar zou het wel leuk vinden om te weten of jij er weer bent. Mocht ik al kunnen dan kan ik je meteen opzoeken want misschien heb je wel weer wat leuks bij je:-):-)

groet, Hinke.

• mw.lutetia

op zaterdag 16 mei is er ook een kleine plantenmarkt in culemborg,een heel oud stadje met vele bezienswaardigheden;we staan met een aantal kramen op het museumplein bij de bibliotheek,in het centrum van de oude stad van 10.00 tot 13.00 uur.luut

;

• Martin

Hallo Hinke,

Ik lees dagelijks de berichten even op dit prikbord, maar reageer bijna nooit.

Morgen sta ik op de groenmarkt in Beetsterzwaag en volgende week zaterdag ben ik aanwezig in Heerenveen. Zou het leuk vinden als je langs zou kunnen komen.

Neem veel soorten daglelies mee, maar ook wat andere vaste planten.

11 en 12 juli Open dagen op mijn hobbykwekerij.

Groetjes Martin

www.hobbykwekerij-daglelies.nl

• Hinke

Martin bedankt voor je reactie. Ik probeer het zeker 16 mei maar kan niks beloven:-)

En ik zet 11 en 12 juli in mijn agenda!!

Luut, heel misschien koopt mijn zoon een huis in Culemborg, dat lukt niet voor 16 mei:-):-) maar wie weet mocht hij daar gaan wonen wat ik volgend jaar kan doen. Ik hoop in ieder geval dat ze een huis kopen met tuin, ik heb planten genoeg over:-)

Hinke.

• Hinke

Martin, nog even een vraagje. Je hebt een nieuwe site zie ik, de oude gebruik je niet meer? Dan gooi ik die uit mijn favorieten.

groet, Hinke.

• mw.lutetia

nou,dan kom je gezellig een keertje langs!luut

• Martin

Hé Hinke,

De oude gebruik ik nu niet meer, met deze site kan ik veel meer info. en foto's plaatsen. Moet hem alweer nodig bijwerken, aangezien ik nu een veel groter assortiment daglelies heb.

Groetjes Martin

• Hinke

Doen we Luut!!:-)

En Martin, ik ga meteen de oude verwijderen.

Hinke.