rozen nog maar eens een keer

• cowi de boer

Ik had het al eerder gevraagd maar niet zoveel reacties gekregen,daarom probeer ik het nog maar eens.

Ik snap het niet.Mijn rozenstruikjes en rozen op stam laten nog helemaal geen rozenknoppen zien. Komt dat nog dit jaar,en is het bij jullie ook zo

gr. cowi.

• anneke Im

Cowi

Waar staan de rozen op het oosten of zuiden /westen of noorden .dat is ook belangrijk. de zonnestand !. Bij mij achter tegen de zuidmuur staan ze vol met knoppen en op het oosten ook, maar tegen de west schutting zie ik nog niets.

wanneer heb je gesnoeid ? Meestal na 6 a8 weken moet je al wat zien .

Ik heb half Maart gesnoeid heb je rozen mest gegeven ???

anders moet je nog even afwachten .

Mijn blauwe regen die mijn man vorig jaar opnieuw gekocht had voor mij ,die krijgt nu 2 bloemen die gaan bloeien , De tak hangt net naast de schuur omdat hij nog niet op de pergola kan komen en krijgt pas in de middag de zon .Juist aan die tak komen de bloemen.alleen iets later door de zonlicht

Anneke

• paula

Bij mij ook knoppen in de rozen. Nog maar kleine hoor.

Ik zou me nog geen zorgen maken.

Paula

• paula

Aanvulling. Ik heb één roos, die heeft slechts 1 knop, ze had er meerdere maar die zijn verloren gegaan door….? Letterlijk in de kiem gesmoord zou ik willen zeggen. Op een ochtend hingen de twee andere knopjes die de roos had er half aangevreten? bij. Deze doet het verder uitstekend. Geen sporen van vraat of zo.

Paula

• Marian

Zit de '' steker “” er toch niet in?

Zo noem ik dat beest, dat de topjes waar de knop uitkomt af vreet, dan eindigd je takje met alleen 2 blaadjes.De groei is er dan uit.

• Brigitte Verkuijl

Ik heb er nu 1 met knoppen de climbing iceberg en deze staat in de schaduw en heeft 's ochtends hooguit 3 uur een beetje zon en ze heeft veel knoppen en is nu het eerste jaar bij me. de andere 2 (onbekende klimmer en flammentanz)heb ik helemaal afgesnoeid in maart en oktober maar daar komen wel knoppen aan dat weet ik uit ervaring.