Waar begroeid tuinscherm kopen?

• Gerben

Hoi,

Wij willen bij onze tuin een tuinscherm plaatsen dat al met klimop begroeid is, bij voorkeur al zoveel mogelijk begroeid.

Weet er iemand een aantal adressen waar ik dit betaalbaar kan aanschaffen? Eventueel online?

Alvast bedankt,

Gerben

• VleerKipje

Hoe moet ik me dat voorstellen dan?

Zijn er onderaan het scherm plantenbakken gemonteerd met daar de

klimop in?

Ik heb hier nog nooit van gehoord en het lijkt me ook

onwaarschijnlijk. Die klimop moet toch in de grond/aarde staan?

En andere oplossing is zelf (meerdere) klimop erbij planten en dan tijdelijk de

schermen op een creatieve manier bedekken (wilgentakken, rieten matten,

buitenschilderijen, stromat, mooi doek spannen of iets dergelijks)

Totdat de klimop het overneemt en dat kan héél snel gaan :-)

• Ben

Dat bestaat inderdaad. Prijs waarschijnlijk €135 a 145,- per 120 cm heg.

Google op ‘'kant en klare klimophaag’' .

gr Ben

• maria

Even googelen of even alle tuincentra in je omgeving bellen.Je ziet ze in ieder geval bij grotere tuincentra wel staan.Inderdaad zo ongeveer 135 euro per paneel.Een hovenier of een tuincentrum kan zoiets ook voor je bestellen.

Maria

• ann

Tegenwoordig krijg je deze kant en klare groene tuinschermen ook al beplant met haagbeuk. Ik vind ze zelf tamelijk duur maar je hebt wel al gelijk een groene haag.

Ann

• A.S.

niet kopen bij de tuincentra , daar zijn ze erg duur.

je kunt beter even googlen, kijken naar tuinders in de buurt, dat kan enorm in de prijs schelen.

heb zelf vorig jaar zo'n scherm gezet met de gewone klimop die je t meest ziet, en een seizoen later was hij helemaal vol gegroeit, en heb hem even geleden flink gesnoeit, de lange uitlopers er weer af gehaald, t gaat eigenlijk te snel…

was toen voor 1 scherm 180x180 met planten (2 planten met vijf uitlopers)

nog geen 40 euro kwijt… dus even geduld kan beloont worden met wel plm 100 euro !!!

succes,

• Katinka

Marktplaats. Zoeken op klimop, klimopscherm.

• Gerben

Hartstikke bedankt voor alle tips

• g.verhoog

wie kan mij helpen aan adres voor begroeide tuinschermen