wie heeft een Garden Groom? wat zijn de ervaringen?? de opvangbak voor de afgeknipte takjes lijkt nogal klein, waardoor je vaak moet legen?
Het is een onding! Snoeien valt al niet mee, want je moet eindeloos lang over de heg aaien om überhaupt iets in het opvangbakje te krijgen. En het werkt alleen (en dan nog zeer matig) als het slachtoffer kurkdroog is en slappe takjes heeft die niet te dicht op elkaar staan. Al met al werkt het dus niet, helemaal niet zelfs. Had me indertijd ook laten verleiden door de prachtige beloftes, maar al na de eerste keer had ik het ding het liefst de sloot ingegooid van ergernis. Met een gewone heggenschaar (electrisch of niet) gaat het beduidend beter en sneller. Wel de troep opruimen naderhand, maar dat is een schijntje in vergelijking met het eindeloos lang over de heg moeten aaien met de Groom. Het opvangbakje is idd klein, maar dat geeft op zich niet, want er komt toch bijna niks in…
Ik heb een garden groom gekocht op http://www.gardengroomshop.nl, deze maait goed en bevalt zeker. Echt grote takjes worden niet mee gepakt maar takjes tot 10 cm lukt altijd wel. Door dat de takjes worden vermalen past er redelijk wat snoeiafval in de bak.
ruud Schreef:
——————————————————-
> wie heeft een Garden Groom? wat zijn de
> ervaringen?? de opvangbak voor de afgeknipte
> takjes lijkt nogal klein, waardoor je vaak moet
> legen?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?