prijswinnaar!

• Miekelis

na een teleurstellende actie van mijn buren werd ik vandaag verrast door iets heel anders! ik heb een brief ontvangen van de groei&Bloei vereniging in mijn dorp om de prijsuitreiking bij te wonen van de tuinkeuring daar ik prijswinnaar ben!

Ik ben helemaal verbijsterd, uiteraard vind ik mijn voortuin heel leuk ondanks dat een aantal planten het niet hadden gered na de strenge winter en er plotseling “out of the blue” een agastache stond die al jaren niet meer was opgekomen, ik had h'm ook laten staan, ik houd wel van die grillige dingen en nu dit! ik win nooit iets.

nu hoop ik maar dat ik niet een pakket van 200 bollen win, ik houd helemaal niet van bollen, nou als het zo is dan vind ik vast en zeker een liefhebber en die gun ik het van harte dan.

pas op 3 december weet ik de prijs is en wat de reden van de jury is, er zijn zelfs foto's gemaakt.

groetjes Miekelis

• lutetia

Na de teleurstellingen van de afgelopen tijd is dit echt een opstekertje voor je,Mieke.Van harte gefeliciteerd! Luut

• maria

Zo zie je maar weer, smaken verschillen.Misschien iets voor de buren, die bollen?:D

• loes

wat leuk mieke. mischien dat dit je buren ter oren komt en ze toch eens aan het denken zet ;)

• Hinke

Leuk Mieke!! Gefeliciteerd,nu dus nog spannend wat het wordt…..!!

Hinke.

• anneke Im

Gefeliciteerd Mieke dat is een leuke boodschap na de ellende bij je thuis komst . Nou misschien heb je wel een toegangs kaartje voor Keukenhof in wintersfeer gewonnen ???

in ieder geval heb je een prijs en dat is al leuk .groetjes Anneke

• ann

Mieke ook van harte gefeliciteerd met deze prijs.

Ann

• loes

mieke, heb je voor ons ook een foto van de winnende voortuin ?

• Paula

Geweldig Mieke!! (tu)(:P)Ik gun het je van harte na dat debacle met de buren.

Paula

• kuuk

Oh wat leuk en gefeliciteerd hiermee. Moet wel een hele mooie tuin zijn en zal je buren zeker aan ‘t denken zetten… (alhoewel bij nader inzien…) Ga d’r maar lekker van genieten 3 december.