foto's van mijn voortuin

• Miekelis

Zoals beloofd hierbij een paar foto's van mijn kleine voortuin die blijkbaar toch mooi genoeg was om in aanmerking te komen voor een prijs.

Het is nu overduidelijk een herfsttuin, er staan ook nog roosjes tussen, maar die zie je nu niet meer.

Groetjes Miekelis

• anneke Im

Ziet er gezellig uit Mieke .

Zal best mooi geweest zijn toen ze kwamen kijken dat was toch Juli?

Ben jij lid van groei en bloei.?

Ik heb het ook 5 jaar gedaan toen ik nog bij groei en bloei in het bestuur zat .

wij werden gevraagd door een comissie van het tuindorp vreewijk in Rotterdam zuid..

Moesten wij ook zo,n 50 tuinen met drie mensen keuren er waren toen 5 groepen .

Wat waren daar de mensen echt fanatiek bezig met hun tuintjeom maar een prijs te krijgen

De commissie begon toen in Maart l te keuren bij alle tuinen en iedere twee maanden weer .

Wij moesten in augustus dan komen keuren was toch wel leuk toen kon ik nog goed kon lopen is al 14 jaar geleden .

leuk hoor voor je. Nu de prijs nog ontvangen moet je daar naar toe.?

groetjes Anneke

• Miekelis

Ik ben inderdaad nog steeds geabonneerd op Groei&bloei; ergens in het voorjaar stonden er twee dames ijverig te overleggen en op te schrijven en ik dacht nog, zouden ze misschien de naam van een plant willen weten, dus ik naar buiten en vraag vriendelijk of ik ze kan helpen? neen ze waren van de tuinkeuring, nou ik ben maar weer naar binnen gegaan en ik heb nooit meer aan deze dames gedacht. Ze schijnen 3 - 4 keer langs te komen. Ik zit zelden voor dit raam naar buiten te kijken, de andere kant is veel leuker met de grote tuin en de vogels. Ik weet niet wat de criteria zijn en waar ze op letten Ik zal het wel horen waarom deze tuin erbij zit. Ik heb zelf nog steeds het gevoel dat het komt omdat de tuinen aan weerszijde echt niets voorstellen en dan valt dit meer op. Ik ben heel tevreden met mijn voortuin, onderhoud het goed en het is mijn visitekaartje. Maar zeker niet fanatiek; je hoort nog wel het vervolg ervan.

groetjes Mieke

• ria

Het is inderdaad een heel mooi visitekaartje. Dat is wel een prijs waard.

Ria

• loes

gezellig voortuintje, mieke. daar mag de buurt een voorbeeld aan nemen. grts

• marja

Leuke voortuin Mieke.Gefeliciteerd!

Ik heb ook van die bielzen in mijn voortuin,drie hoog.

Nog druk bij je dochter in de tuin?

Gr Marja

• martine

Leuke, goed verzorgde tuin, verdient zeker een prijs! Bedankt dat je een foto plaatste, fijn weekend!

• Miekelis

Zeker Marja, altijd veel werk een bestaande tuin omtoveren en kijken welke planten je wilt behouden. maar ze krijgt er zelf ook meer zicht op, dus ik heb er vertrouwen in dat ze volgend jaar steeds meer zelf gaat doen.

gr. Mieke

• Margriet

Je ziet wel dat dit in de zomer een prachtig bloeiend geheel is.

Leuk hoor Mieke! Nu maar hopen op iets anders dan bloembollen :-) Leuke bon van Intra ofzo……

• kuuk

Dat is een mooie tuin. Als je op straat loopt is het mooi maar als je binnen bent ook. Je hebt de prijs echt verdiend. Veel plezier ermee.