[IMG]http://i50.tinypic.com/1i1xs4.jpg[/IMG]

• lutetia

mijn excuses!luut

• maria

Ik zie geen gangen……

• marja

Deze foto dient alleen maar als voorbeeld maria,met de vraag hoe kan hier nou een konijn of egel inkomen.(muurtjes)

Het gat zit vlak achter het muurtje.Vraag me af of het een pad kan zijn die in winterslaap is.Het gat kun je je hele onderarm insteken.

Ik had vanmorgen kattenschrik erin gedaan en heb het gat dicht gegooid.Is het morgen weer open zal ik een foto maken.

Bij het muurtje aan de linkerkant achteraan zit ook zo'n gat.

Luut jij hebt ervaring met salamanders meen ik.Denk jij dat het een pad zou kunnen zijn?

Gr Marja

• lutetia

zowel padden als egels kunnen graven maar zover ik weet niet op deze manier;een egel kan onder een muur door als die niet is ingegraven;hij krabt dan alleen wat aarde weg;hij kan onder een 3cm hoge opening door omdat hij door alles kan waar zijn kopje door kan;hij vouwt zich horizontaal of verticaal als het ware plat. Kan het een rat zijn?uut

• boerderij bert

Mogelijk een steenmarter??

• loes

heb je nog wat gezien marja ? ik bedoel zijn de gangen weer open of is alles weer rustig.

• marja

Ik had ze zaterdag dichtgegooid Loes en ze zijn nog steeds dicht.

Zodra ze weer open zijn probeer ik er een foto van te maken.

Bedankt voor alle reacties.

Gr Marja;)

• loes

nou, ik vindt het alleen maar fijn dat je ze mischien kwijt bent - wat het ook al was. was zeker niets van z'n gading, bij jouw :)

• kuuk

Heb iets te snel gereageerd op je vorige topic :S. Hopenlijk heeft 't geholpen en blijft het weg want gangen in zo'n mooie tuin kun je echt niet hebben.