hoe is het nu met je huis?
en hoe gaat het met je voortuin?
Hoi Anja,
Met het huis is alles okay. Alleen moeten de rietdekkers nog steeds beginnen. Door alle regen van een paar weken geleden heeft alles vertraging opgelopen. Maar we hebben goede hoop dat het voor het eind van het jaar klaar is.
Wat de voortuin betreft, - daar heb ik diverse bomen omgezaagd en komende week moet de, deels zieke, buxus er ook aan geloven. De leilinden heb ik laten staan. Verder richt ik de voortuin pas opnieuw in, nadat de rietdekkers zijn geweest. Ik zal wel het een en ander laten staan qua vaste planten en heestertjes, en aanvullen met diverse hortensia's, die al in grote kuipen staan te wachten. Misschien ook nog een paar sterke rozen er bij en in het voorjaar evtl. gaten opvullen met mooie eenjarigen zoals Cleome, bekermalva e.d.
Eerst vond ik de voortuin zonder al die bomen kaal en saai, maar nu ben ik er aan gewend en zie ik leuke mogelijkheden. Bovendien komt de voorgevel van het huis nu veel beter tot z'n recht en gaat het straks een heel fraai geheel worden!
hi mike, eindelijk dan, maar wel weer dubbel dat jij straks weer heel veel werk hebt om de boel buiten te herstellen. helaas gaat dit altijd zo met verbouwingen van welke aard ook al. ik hoop dat de weersvoorspellers voor volgend week, het bij 't verkeerde eind hebben, want ze geven vanaf woensdag beduidend lagere temp en sneeuw op. bah bah bah.
moet er veel gebeuren of alleen een bepaald deel van het dak ? geniet nog maar van het weekend.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?