kerstwensen Engelhoeve

• mike

Beste prikkers,

Vanuit het Noord-Hollandse Warmenhuizen gezellige feestdagen toegewenst en voor 2013 niets dan goeds.

Wij hebben de laatste weken een nieuw rieten dak gekregen en dat is nu klaar. Heel mooi geworden, zijn er zeer content over. Foto's plaats ik binnenkort wel een keer.

Voor nu een toepasselijke foto ivm kerst.

Mike & Hanjo

• lutetia

Dag Mike een Hanjo, Gefeliiteerd dat het nu klaar is;jullie hebben er maanden naar uitgekeken.Nu met frisse moed-of tegenzin-beginnen met het opruimen en ordenen van tuin en omgeving en dan,ja dan begint het vooorjaarswerk!spitten,bemesten,zaaien,alles in de kas en elders;:er is teveel om op te noemen. En: de dagen worden weer langer.Fijn. Luut

• martine

Sprookjesachtige foto Mike! Goede kerstdagen en een mooi groen 2013 gewenst!

• boerderij bert

Ook van boerderij bert de kerstwensen. Het heeft daar toch wel heel hard gesneeuwd.

Ik hoop dat mike en hanjo genoeg te bikken hebben want boodschappen doen is er niet bij.?

• marja

Jullie dak is nu echt goed geisoleerd met al die sneeuw.

Voor jullie ook de beste wensen en een groei- en bloeirijk en gezond 2013.:)-D

Gr Marja

• kuuk

… een plaatje….!!!!

Je vraag je bijna af of dit in Nederland is maar ja hoor… zo'n mooie boerderij…

En natuurlijk voor allemaal een heel mooi tuinjaar en voor 2013: een beetje regen, een beetje zon, wat warmte en vooral veel gezondheid.

• kuuk

…oeps… en natuurlijk Prettige Kerstdagen!

• Miekelis

Hallo Mike en Hanjo,

Jullie ook gezellige dagen en voor 2013 een goede gezondheid, een mooi tuinjaar omringd door alle mensen die jullie lief zijn.

Nu het somber en (niet erg) koud is denk ik terug aan de oergezellig dag bij jullie in de tuin. Het bijzonder gesprek dat ik had met Hanjo. dat zijn dagen met een gouden randje.

groetjes Mieke

• carlak

Ook ik denk nog vaak aan die mooie, (hete), dag op de Engelhoeve, heerlijk!

En natuurlijk wens ik jullie ook fijne dagen en een heel goed en gezond (zowel voor julliezelf als de planten en diertjes) 2013 op jullie heerlijke stekkie!

Liefs,

Carla

• Hinke

Fijn dat het dak klaar is, staat altijd zo prachtig die rieten daken! Ik wens jullie ook een heel goed 2013 en voor vandaag nog een fijne kerstdag.

Hinke.