nieuwjaarswensen

• loes

rust ! geen geknal meer, alleen de troep op straat is een stille getuige dat we aan een nieuw jaar begonnen zijn.

stiekem denken we al weer aan wat we als eerste gaan zaaien en waarop gaat de natuur ons tracteren ? komt er mischien nog een elfstedentocht ? nee, we hopen weer eens op een milde winter en zachtjes zo het voorjaar in. niets extreems, gewoon zoals het hoort.

wat het ook al wordt, ik wens jullie allen een gezond en voorspoedig 2013, tussen al de planten en bloemen die je altijd al had willen hebben.

grts loes

• ann

Ook de beste wensen voor dit nieuwe jaar en een geweldig tuinjaar.

Ann

• anneke Im

alle prikkers op dit prikbord een heel gelukkig en gezond en goed tuinjaar 2013

groeten Anneke

• ria

Ik wens iedereen een heel mooi tuinjaar toe, in goede gezondheid.

Ria

• kuuk

Ja, ook van mij voor allemaal een heel gelukkig en vooral gezond 2013 (en natuurlijk ook erna).

Enneh ‘t lijkt toch echt of m’n gras nu al groener wordt…

• Hans

Vanuit limburg de beste wensen en een mooi en groen 2013!!:D

• Anly

Voor iedereen een gelukkig, gezond en groen tuinjaar gewenst! Ik kan al genieten van de bolletjes die boven de grond komen, toen de Praxis opruiming hield een paar weken geleden heb ik me uitgeleefd… 2349 bollen zijn de grond ingegaan hier. Dat wordt genieten in het voorjaar en eigenlijk nu al, want ik loop elke keer al te kijken wat er allemaal al opkomt….

Groeten,

Anly

• anne

Allemaal een goed en gezond 2013 en veel tuin plezier.

annet.

• Paula

Ook van mij voor iedereen een heel goed, gezond en bloemrijk 2013

Paula

• boerderij bert

Ook uit het hoge noorden een bloei en kleurrijk 2013 in goede gezondheid.