Vervelende mensen

• plantadvies

Bah bah en nog eens bah. Al jaren zit ik op een ander forum van bloemen en planten. Op dit moment is het een een hatelijke opmerkingen forum. Ik ben blij dat dat het hier niet het geval is. En ik wil daarom iedereen hier even zeggen: Fijn dat we elkaar helpen door info te geven. Op naar een vrolijk en nieuw tuinseizoen

Plantadvies

• loes

helaas gebeurd het maar al te vaak dat ineens de vlam in de pan schiet en er alleen nog maar lelijke dingen over en weer geslingerd worden. kan me het van plantenmensen haast niet voorstellen, maar het internet is nu eenmaal een plaats waar je lekker anoniem je gal kan spuien zonder dat iemand je de volgende dag lelijk aankijkt. hoop dat we inderdaad een lang en plantenrijk bloemenjaar gaan krijgen met veel leuke adviezen, tips en wetenswaardigheden. mij kan het niet snel genoeg voorjaar worden.

• martine

ja graag snel voorjaar, ik heb zo'n zin om in de tuin bezig te zijn!

• Margriet

Vast een winterdipje. :-) Heb er ook last van.

Gr. Margriet.

• Paula

Met de griep in Turkije. Haha. Maar wel lekkere temperatuur.

Paula

• ria

Ik zit ook op een ander forum en daar worden wel eens totaal verkeerde adviezen en antwoorden gegeven. Als iemand daar dan iets van zegt wordt daar niet altijd leuk op gereageerd. Sommige mensen kunnen hun fout niet toegeven helaas.

Hier op dit prikbord is het jammer genoeg in het verleden ook wel eens misgegaan. Ik denk dat het overal wel zo zal zijn. Het is de anonimiteit op internet die de mensen anders doet reageren.

En inderdaad: op naar het voorjaar!

• anne

Eigenlijk zijn het maar zielige figuren , laten we proberen ons

tuin forum schoon te houden.

HET VOORJAAR KOMT ER SNEL AAN!!!!!

annet.

• hans

Goedeavond mensen,

Dit verhaal van plantadvies komt mij bekend voor.Kom ook van hetzelfde forum en heb dit vaak genoeg gezien en gelezen.Gelukkig komen dit soort praktijken hier nog niet voor,hoop dat dit ook zo blijft.

m.v.g.

Hans

• plantadvies

Zekers gaan we voor. Waait wel weer over.

Plantadvies