Ondanks dat deze winter voor mooie plaatjes zorgt zijn veel mensen er wel heel erg klaar mee…..
Idd, Manda. Vaak mooie plaatjes, maar ik pak de camera niet eens meer, want heb er al zat van van de afgelopen jaren. En het opnieuw bepoederde geheel voegt niets meer toe. Wat mij betreft, mag de kou eindelijk eens uit de lucht en verlang ik zeer naar aanhoudend zacht en groeizaam weer. Het duurt me allemaal te lang en dat is slecht voor mijn gemoedstoestand…
Zekersz een mooi plaatje Manda. Ennuh ik kan d'r nog steeds van genieten. Maar ‘t voorjaar is er al, er staan al bloeiende sneeuwklokjes in de tuin en wonderlijk maar de paasbloemetjes bloeien(?!!) en op een kale plek in ’t gazon zag ik volgens mij nieuwe iele grassprietjes. En oh ja krokussen heb ik ook al gezien. Dus… als de sneeuw weg is barst het los…!!!
Sneeuw hebben we hier in Sittard niet liggen maar het vriest wel lichtjes. De regen van de voorgaande weken was ook niks dan liever toch de vorst dit komt de blauwe Meconopsis ten goede die heeft niet graag natte voeten in de winter. Ik heb er nogal wat staan en hoop dat ze het allemaal hebben overleefd.
Ann
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?