even energie opdoen?

• kuuk

Lijkt me prachtig al die gesnoeide druivenstokken te zien. En die mimosa…. mmm … ja zie je eigenlijk nooit meer in de winkels. wat jammer. ja ik kan ze hier ook bijna ruiken.

Lees het al, je vrije tijd heb je al weer bijna ingevuld, nog even en ook dan kom je vast weer tijd te kort. Succes met zaaien en knippen.

• Miekelis

neen Hinke ik heb nog geen blog, wellicht komt dat nog, ik zit wel op facebook, maar jij volgens mij niet, daar plaats ik wel vaker werk van me en de dingen waar ik mee bezig ben.Zodra ik een weblog heb dan zal ik je dat melden.

groetjes Mieke

• Hinke

Laatst eens gekeken op facebook, blijk al een account te hebben vanaf 2007 maar ik heb (nog) geen geduld gehad om uit te zoeken hoe alles werkt. Het is niet echt overzichtelijk allemaal en ach, ik volg ook al van alles op twitter, dan wordt het wel erg veel:)

Maar vanmiddag wel even buiten geweest, nog geen zon maar wel al lekker zacht weer. In de tuin kun je eigenlijk nog niks maar mijn handen beginnen wel te jeuken als ik al die afgestorven planten en bladeren zie, noch maar even een weekje laten liggen maar daarna….. heerlijk opruimen.

Vanmiddag wel alvast een zak zaai en stekgrond gekocht, net was ik van plan bakjes te vullen maar waar zijn de zaadjes van afgelopen jaar? Nergens te vinden, tot ik bedacht dat de muizen zich er afgelopen herfst aan te goed hadden gedaan en ik alles heb weggegooid. Ondertussen zit er een nieuwe vloer in de kelder wat nu gewoon kast is dus muizen kunnen er niet meer in:) Maar ik vond in mijn tuinkamer nog een papiertje met paprika zaadjes, dus daar zit nu een deel van in een bakje en in de kas lag ook nog een zakje zaad maar wat erin zit, geen idee is niet meer te lezen. Dus ook maar wat van gezaaid, weet ook niet of dat nog opkomt, zo ja dan ben ik heel erg benieuwd wat het is!!:D

Hinke.